Ügyfélkapun az elektronikus kapcsolattartást hogy lehet beállítani?
Az Ügyfélkapun az elektronikus kapcsolattartás beállítása a következő lépésekben történhet:
1. **Belépés az Ügyfélkapu rendszerébe**:
- Látogass el az Ügyfélkapu weboldalára ( [link]
- Jelentkezz be a felhasználóneveddel és jelszavaddal. Ha nincs még Ügyfélkapu regisztrációd, először regisztrálnod kell.
2. **Navigálás a beállításokhoz**:
- A bejelentkezést követően válaszd ki az „Ügyintézés” menüpontot.
- Az ügyintézési lehetőségek között keresd meg az "Elektronikus kapcsolattartás" vagy hasonló nevű opciót.
3. **Elektronikus kapcsolattartás beállítása**:
- Válaszd ki az "Elektronikus kapcsolattartás beállítása" opciót.
- Az itt megjelenő űrlapon add meg az elektronikus elérhetőségeidet, például email címedet.
- Beállíthatod, hogy mely értesítéseket szeretnéd elektronikus formában megkapni.
4. **Megerősítés és mentés**:
- Ellenőrizd az adataidat, és győződj meg róla, hogy helyesen adtad meg azokat.
- Kattints a „Mentés” vagy „Beállítások mentése” gombra a módosítások rögzítéséhez.
5. **Visszaigazolás**:
- A rendszer visszaigazolást küld a beállítások módosításáról.
- Előfordulhat, hogy egy megerősítő emailt vagy SMS-t is kapni fogsz az elektronikus kapcsolattartás sikeres beállításáról.
Ez a folyamat általában egyszerű és gyors, de ha bármilyen problémába ütközöl, az Ügyfélkapu ügyfélszolgálatától kérhetsz segítséget.
Minden másra ott a chatgpt:)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!