NAV miért papíron/postán küldi a leveleit ha egyszer rég beállítottam a Rendelkezési Nyilvántartásban, hogy elektronikusan kommunikáljon velem? (RNY-BEN TETT RENDELKEZÉSI NYILVÁNTARTÁS)
Figyelt kérdés
NAV miért papíron/postán küldi a leveleit ha egyszer rég beállítottam a Rendelkezési Nyilvántartásban, hogy elektronikusan kommunikáljon velem. (RNY-BEN TETT RENDELKEZÉSI NYILVÁNTARTÁS)
Mit, hol kell még beállítani, hogy feleslegesen ne szennyezzük a környeztet és elektronikusan küldjön minent?
Másnak van ilyen problémája?
#NAV #levelezés #rendelkezés #elektronikus #rendelkezési nyilvántartás #Kapcsolattartási rendelkezés
2023. szept. 28. 23:34
1/7 A kérdező kommentje:
Csak nekem küldözget papír alapon is a NAV? Random, hol papír, hol elektronikusan az ügyfélkapura.
2023. okt. 9. 12:02
2/7 anonim válasza:
a nav újabban annak is küld levelet, akinek kérni sem kell, tv értelmében elektronikus kapcsolattartásra kötelezett. Idióták.
3/7 anonim válasza:
"Idióták."
Nem ők idióták, hanem az informatikai rendszerük borzalmas.
4/7 anonim válasza:
A lényeg, hogy minden ilyen informatikai rendszerre ráköltöttek már párszor pár milliárdot, beleértve a magánszektort is, az se működik rendesen, lásd összes mobilszolgáltató, stb...
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!