Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Miért nem enged be a gmail...

Miért nem enged be a gmail fiókomba, mikor jó a jelszó?

Figyelt kérdés

Nem tudok belépni az egyik gmail fiókomba, pedig jó a jelszó, mert le is van írva.

Kéri a telefonszámom, hogy kódot küld rá, de nem jön kód, hanem kiírja, hogy túl sok sikertelen próbálkozás, próbálja újra néhány óra múlva. De semmi. A lényeg, hogy nem volt többszöri próbálkozás, hiszen tudom a jelszót, mint írtam, le van jegyezve is. Már elsőre ezt írta ki. Tehát nem tévedés. Sok adat van rajta, kellenének. Hogyan tudok visszajutni? A gmail teljesen megbolondult? Azt írja a saját érdekem védelmében. Ja, a saját érdekem védelmében kizárnak a saját fiókomból, miközben a jelszó is helyesen van írva. A telefonon és a laptopon is ezt írja ki.


jún. 21. 20:43
 1/8 anonim ***** válasza:
Ellenőrizd a telefonod, lehet, hogy a google sms küldő telefonszámát spamként kezeli és ezért nem látod a küldött üzenetet.
jún. 21. 21:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim válasza:
40%
Ellopták a fiókodat.
jún. 21. 21:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:

Kétlépcsős azonosítás.

Az a telefonszám van megadva, amihez hozzá is férsz?

jún. 22. 07:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
Biztonsági kódok le voltak töltve? Biztonsági (másodlagos emailcím) volt megadva? Mert ugye ezek most jól jönnének.
jún. 22. 11:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 A kérdező kommentje:

Természetesen az a telefonszám van megadva! Egy másik fióknál is kérte egyszer, de ott simán ment minden, megkaptam a kódot, beírtam, és ennyi.


A másodlagos email címet nem is kéri, tehát még lehetőségem sem volna beírni.

jún. 22. 23:20
 6/8 anonim ***** válasza:

De lett volna mert ott van hogy más lehetőséget választok és ott kiválasztható a másodlagos emailcím ha volna.


Természetesen az a telefonszám van megadva!


Ott van minden fiókban ha telefont hozzáadsz a hitelesítéshez akkor állíts be más lehetőséget is ha a telefon elveszik, kód nem érkezik meg, vagy nem működik. A más lehetőség többek között a Authenticator (kódgenerátor) másodlagos emailcím és fiók helyreállítási kód is.

jún. 23. 14:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 A kérdező kommentje:

Úgy látszik nem értettél meg! Nem nem tudom megadni a másodlagos email címet, mert nincs lehetőség, nem ad rá lehetőséget, hogy beírjam. Érted? Már mindent kipróbáltam, hogy próbálkozás máshogy, fiók helyreállítás, de semmi, ugyanott lyukad ki, ahonnan elindultam. Kéri a jelszót beírom, aztán telefonszám, beírom, és közli, hogy túl sok próbálkozás volt, ezért próbáljam meg később, ami nyilván semmit sem jelent, mert ezt a fiókot már elvesztettem.


Egyébként honnan tudod olyan biztosra, hogy nincs másodlagos email címem? Van, csak mint írtam, nem kérdez rá, ha másik lehetőséget választok, akkor sincs lehetőségem beírni! Ez win11, a win10-be rákérdezett mindig a másodlagos email címre!


Egyébként mint írtam, másik fióknál is kérte már a telefonszámot, ott simán küldte a kódot, beírtam, és már be is tudtam lépni a fiókba.


Ezzel a fiókkal szerintem valami más gond van!


Mindegy kb. tudom mivan rajta, csinálok egy újat, ennyi!

jún. 24. 14:06
 8/8 anonim ***** válasza:

Ezzel a fiókkal ugyanaz a telefonszám van regisztrálva?

VAN a kérdéses fiókban BEÁLLÍTVA másodlagos email?

Amikor beállítottad a kétlépcsős azonosítást, lementetted a biztonsági kódokat, ahogy azt az oldal javasolta?


Ha a fentiek közül mindegyikre NEM a válasz, akkor búcsút inthetsz a fiókodnak.

jún. 24. 17:10
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!