Visszaárúm van az emagról, már visszautalták a pénzt, de futár még nem jött érte, ez hogy lehet?
Figyelt kérdés
2 hete lett regisztrálva a visszaküldési kérelmem, sd kártya ami nem müködik, az emagról rendelve a lerela shoptól, olcsó volt, a kommentek alapján hamisítvány, nekem se müködik. Futár hozta, futárnak kellene hogy elvigye.
Vajon fog jönni a futár érte, vagy kidobhatom?
jún. 17. 10:59
1/6 anonim válasza:
Ne dobd ki. Várj 1-2 hetet, és ha nem jelentkeznek, utána hivatkozva a visszáru kérelemre jelezd, hogy még mindig nem vették fel, mondják meg mi legyen. Önhatalmúlag ne dönts, mert ha ma kidobod és holnap jön a futár, akkor te leszel szarban. A visszatérítés feltétele az áru visszaszolgáltatása, amivel te leszel elmaradásban. Aztán majd nehogy kitalálják, hogy ha nem küldtél vissza semmit, akkor kérik vissza a pénzt, vagy a megtartás miatt téged vesznek elő.
3/6 anonim válasza:
Mekkora összegről van szó?
Több esetben ismerősi körben visszautalták a pénzt, de nem kérték vissza a terméket, de ezek elég olcsó termékek voltak, pár ezer forint csak.
4/6 A kérdező kommentje:
12 307 ft az ára.
a hozzászólók szerint olcsó gagyi cucc, ki tudja hány panasz érkezett már hozzájuk, hogy nem működik ez a termék.
jún. 17. 15:49
5/6 A kérdező kommentje:
ráadásul egy emailt is kaptam azóta tőlük, hogy visszaérkezett hozzájuk a termék, ellenőrzik és majd utána tájékoztatnak az eredményről. A termék meg itt nálam van becsomagolva a borítékban :)
jún. 17. 16:03
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!