Mit lehet tenni ilyen esetben egy garanciális készüléknél?
Szóval a TFT samsung monitorom tápegysége meghibásodott és leadtuk szervizbe..,még garanciális volt!Az van a munkalapon hogy 2 hét és kész!Ezzel szemben vasárnap lesz már 1 hónapja hogy ott van és még semmi:/ Voltam bennt személyessen múlt hét pénteken,hogy rákérdezzek mi a helyzet,és mondták,hogy meg kell rendelni az alkatrészt és arra várnak...
Azt hittem a héten már kész lesz de semmi!Számomra hihetetlen,hogy 1 hónap alatt nem tudják megjavitani:@ Az is megfordult már a fejemben,hogy azért húzzák igy mert garanciális és nem fizetős ezért rá ér az... És mi van ha nem let volna egy régi monitorom amin keresztül most netezek???Akkor 1 hónapig fizetem a netet a semmiért?? Úgy gondolom ez már pofátlanság a szerviztől és nem hiszek nekik!Mit lehet ilyen esetben tenni? Veletek fordult már elő hasonló eset?
Hallottam már ilyenekről, sajnos előfordulhat.
Amúgy nem tartozik ide, de azért megemlítem Ha nem tudod használni a netet (lásd a monitorból eredő hibát, de legyen szó bármiről is), a szolgáltatónál lehet kérni a szolgáltatás szüneteltetését, ami által havidíj a töredékére csökken azon időszakra.
Értem,de a szeviztől ez egy pofátlanság,hogy igy elhúzzák!
Ők nem tudják,hogy van monitorom,és tudok netezni...
Inkább arra törekednének,hogy minnél elöbb kész lenne!Pofátlanság ami itt történik ebben az országban!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!