Mit lehet tenni ilyen esetben egy garanciális készüléknél?
Szóval a TFT samsung monitorom tápegysége meghibásodott és leadtuk szervizbe..,még garanciális volt!Az van a munkalapon hogy 2 hét és kész!Ezzel szemben vasárnap lesz már 1 hónapja hogy ott van és még semmi:/ Voltam bennt személyessen múlt hét pénteken,hogy rákérdezzek mi a helyzet,és mondták,hogy meg kell rendelni az alkatrészt és arra várnak...
Azt hittem a héten már kész lesz de semmi!Számomra hihetetlen,hogy 1 hónap alatt nem tudják megjavitani:@ Az is megfordult már a fejemben,hogy azért húzzák igy mert garanciális és nem fizetős ezért rá ér az... És mi van ha nem let volna egy régi monitorom amin keresztül most netezek???Akkor 1 hónapig fizetem a netet a semmiért?? Úgy gondolom ez már pofátlanság a szerviztől és nem hiszek nekik!Mit lehet ilyen esetben tenni? Veletek fordult már elő hasonló eset?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Hallottam már ilyenekről, sajnos előfordulhat.
Amúgy nem tartozik ide, de azért megemlítem Ha nem tudod használni a netet (lásd a monitorból eredő hibát, de legyen szó bármiről is), a szolgáltatónál lehet kérni a szolgáltatás szüneteltetését, ami által havidíj a töredékére csökken azon időszakra.
Értem,de a szeviztől ez egy pofátlanság,hogy igy elhúzzák!
Ők nem tudják,hogy van monitorom,és tudok netezni...
Inkább arra törekednének,hogy minnél elöbb kész lenne!Pofátlanság ami itt történik ebben az országban!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!