Asus laptopomra van 2 év garancia elvileg, de a számla nincs meg csak a warranty card amibe a sorozatszám be van ragasztva. Cégtől kaptam de nincs számla, vajon így foglalkoznak vele garanciában ha elromlik?










A forgalmazót érintő az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet ( [link] ) szerint:
"4. § (1) A jótállásból eredő jogok – a (3) bekezdésben foglalt kivétellel – a jótállási jeggyel érvényesíthetőek, amelynek nem tehető feltételévé a fogyasztási cikk felbontott csomagolásának a fogyasztó általi visszaszolgáltatása."
Az Asus - aki gyártóként önkéntesen garanciát adhat még - jótállási jegyében ( [link] ) az alábbiak olvashatóak:
"Amennyiben a rendszer erre felkéri mellékelje a kitöltött jótállási jegynek egy példányát vagy a kereskedelmi számla/nyugta másolatát, amely részletezi a Termék vásárlását."
Szóval ha van kitöltött (Ezt a forgalmazónk a jogszabály szerint ki kell töltenie!) jótállási jegyed - amiben szerepel, hogy hol és mikor lett vásárolva - akkor jogosult vagy a jótállásra.





"Cégtől kaptam de nincs számla"
Azért a cég is vette valahonnan, nekik is állítottak ki számlát, szóval ha meghívod a pénzügyes hölgyet/urat/akármit egy kávéra/csokira/üdítőre/sőrre/fröccsre/stb... akkor elő tudja varázsolni azt. ;)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!