Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Szerintetek ez a webshop kamu?

Szerintetek ez a webshop kamu?

Figyelt kérdés

Ha innen rendelek, meg fogom kapni? Azt írja, utánvéttel is lehet rendelni.


[link]


2022. dec. 5. 12:11
1 2
 1/12 Koplárovics Béci ***** válasza:

"Lépjen kapcsolatba velünk: info@bestnfast.hu, PJU d.o.o. 1239 Budapest, Európa u 9-11. „I” épület, 7-8 kapu. ExpressOne Visszáru Raktár"


LOL...

2022. dec. 5. 12:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:

1 hetes google vélemény

(A Google fordítása) A csalók nem fizetnek ne válaszoljanak!! Nincs visszatérítés!!


(Eredeti)

Oszuści nie płacicie nie odbierajcie!! Nie ma możliwości zwrotu !!

2022. dec. 5. 12:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 anonim ***** válasza:

Van egy másik weboldaluk is

[link]

2022. dec. 5. 12:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 anonim ***** válasza:

A domain adatai szerint:

[link]

egy szlovén cég van mögötte, amit az Opencorporates adatbázisában megtaláltam:

[link]

de a hivatalos szlovén adatbázis nem ad vissza találatot:

[link]

az anyavállalat weboldala:

[link]

szóval lehet, hogy megkapod a dolgot, de a jótállásos ügyintézés feltehetőleg nem lesz olyan könnyű.

2022. dec. 5. 12:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 A kérdező kommentje:
Na, megjött a csomag, az van benne amit rendeltem: [link]
2022. dec. 8. 09:36
 6/12 Trianna9 válasza:
Sziasztok! Sajnos mi most küzdünk, hogy bárkivel kapcsolatba tudjunk kerülni mivel a megadott telefonos ügyfélszolgálati időben nem lehet elérni őket emailen pedig nem válaszolnak már egy hete. Szeretnénk cserélni a terméket de most már a visszaküldésnek is örülnénk. Szerintetek mit kéne még tenni, hogy elérjük őket? Előre is köszi a segítséget!
2022. dec. 8. 11:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 anonim ***** válasza:
Keresd fel a rendőrséget.
2023. márc. 8. 11:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 Vass Mihálx válasza:
Egyre többen dőlnek be.
2023. ápr. 23. 18:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 Egy kérdés válasza:

Én rendeltem tőlük egy macis fotelt. Hát úgy kaptam meg hogy ülni nem lehet rajta. Nincs benne elég töltő anyag. Fos az egész. 2 hétbe telt mire felvették velem a kapcsolatot. Küldtek egy linket ahol tegyek fel képet vagy videót a maciról, kitöltöttem mindent, de a képet se a videót nem tudtam feltölteni. Újra írtam nekik hogy segítsenek. Írták hogy segítenek írjam nem ja panaszom és ha visszafizetés szeretnék ma küldjem el a bankszámla számomat. Írtam nekik hogy szeretném a macit kicseréltetni egy jobbra. Utána vissza írják hogy nem tudják kicserélni mert a többi is hibás. De az összeg húsz százalékát visszautalják nekem és vegyek belőle töltő anyagot. Mondom oké De akkor cseréljük ki pandamaci ra vagy unicornis ra. Vissza írják hogy az nem lehetséges mert nem tudják hogy milyen állapotú már nem nyithatják ki. Erre visszaírtam hogy ha már semmi se jó ,nincs bankszámlaszámom,postai úton várom az összeget vagy küldjenek töltőanyagot. És megírtam nekik hogy felveszem a kapcsolatot a fogyasztóvédelemmel. Most várom a visszajelzést.

Érdekes más cégnél olyan jól működik minden a visszacserélés. Barátnőm rendelt egy gitárt ,belül nem volt jó. négy napon belül kicserélték neki. Nem tudom nálunk miért nem működik ez a csere dolog.

2023. ápr. 25. 14:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 anonim válasza:
Bizalmatlan voltam az itt olvasott vélemények miatt, ezért utánvéttel rendeltem. Pozitívan csalódtam! Szombaton küldtem el a megrendelést, és 3 nap múlva, kedden meg is kaptam a csomagot!
2023. jún. 20. 14:58
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!