Telekomnál már tapasztaltatok ilyet?
Kb. másfél hónapja az otthoni internet csomagunkat a legnagyobbra váltottuk. A nevét megváltoztattuk, stb.
Ma reggel arra jöttem haza, hogy ismét a gyári beállítás a neve és a sávszélesség stabilan 55 Mbps…
Már korábban is írtam nekik panaszt a sávszélesség miatt, amire nem jött válasz, akkor még 90 volt…
Szerintetek érdemes a felügyeleti szervhez fordulni és fogyasztóvédelmi eljárást kezdeményezni?
Konkrétan 5000 ft-ot fizetek egy 2000 forintos szolgáltatásért jelenleg.
Előbb nézd meg a szerződést amit aláirtál. Általában meg van adva egy garantált minimális sebesség amit biztosítania kell a szolgáltatónak. Ez jóval kevesebb szokott, mint maga a csomagban lévő.
Az viszont nem normális, hogy elfelejti a beállításait az eszköz. Ezt mindenképpen jelezd és azt is, hogy már többször előfordult.
Szerintem első körben mindenképpen a szolgáltatónak jelezd és jelentsd le hibára. (Nincs meg a garantált sebesség és azt is, hogy gyári beállításokra áll vissza az eszköz.)
Kérdés:
Eddig is ilyen volt?
Mióta jelentkezik ez?
Mekkora pontosan a csomag?
Kábelen mekkora a sebesség?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!