Csak nekem nem jön be a Yettel?
Én se csipázom, bár már régebb óta baj van vele, nem csak a Yettel név óta. Egészen látványos leépülése akkor kezdődött, amikor a norvégok eladták, tehát 2018 körül.
Az ott dolgozók egyre látványosabban átlendültek a trehány magyar bérrabszolga státuszba és a legmeglepőbb pofátlanságokat is meg merik engedi maguknak az ügyfelekkel szemben. Sőt, az erőltetett jópofizásba burkolt "hadd tudjam meg a felhasználói szokásaidat, ezért kikérdezlek, meg megnézem az elmúlt időszakod forgalmát minden előfizetéseden" szokásukról már nem is beszélve.
Amikor egy ügyintézőnél visszakérdeztem, hogy mondja már meg hova van leírva az aszf-be az, hogy nekem kötelességem az általa kért adatot megadni (telefon beszélgetés közben), akkor felháborodott hangon közölte, hogy a honlapon elérhető és keressem meg. Megkerestem, és hát sehol nem volt benne szabályozva a kérdés, de cserébe egy pitiáner válaszlevelet kaptam tőle e-mailben, amiben direkt vicceskedett egy sort. Gondoltam felnyomom a munkamorálja miatt, aztán átgondoltam az egészet és arra jutottam, hogy ahol ennyi barom van, azzal a céggel már nem érdemes ennyit sem vesződni. Én már 1-2 éve átkapcsoltam élősködő üzemmódba náluk, és amit lehet, azt kisajtolom belőlük, hogy pénzbe fájjon nekik. Az újonnan kinevezett ügyfélelégedettségi fővezérüket sem véletlen nevezték ki mostanában.
Amúgy ugyanolyan lett mint a telekom. Egy posztkommunista rothadás fészek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!