Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Csak nekem nem jön be a Yettel?

Csak nekem nem jön be a Yettel?

Figyelt kérdés
A Telenort jobbnak tartottam.

2022. máj. 9. 19:56
 1/4 anonim ***** válasza:
68%
A két cég ugyanaz. A Yettel a Telenornak az új neve.
2022. máj. 9. 19:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:

Én se csipázom, bár már régebb óta baj van vele, nem csak a Yettel név óta. Egészen látványos leépülése akkor kezdődött, amikor a norvégok eladták, tehát 2018 körül.


Az ott dolgozók egyre látványosabban átlendültek a trehány magyar bérrabszolga státuszba és a legmeglepőbb pofátlanságokat is meg merik engedi maguknak az ügyfelekkel szemben. Sőt, az erőltetett jópofizásba burkolt "hadd tudjam meg a felhasználói szokásaidat, ezért kikérdezlek, meg megnézem az elmúlt időszakod forgalmát minden előfizetéseden" szokásukról már nem is beszélve.


Amikor egy ügyintézőnél visszakérdeztem, hogy mondja már meg hova van leírva az aszf-be az, hogy nekem kötelességem az általa kért adatot megadni (telefon beszélgetés közben), akkor felháborodott hangon közölte, hogy a honlapon elérhető és keressem meg. Megkerestem, és hát sehol nem volt benne szabályozva a kérdés, de cserébe egy pitiáner válaszlevelet kaptam tőle e-mailben, amiben direkt vicceskedett egy sort. Gondoltam felnyomom a munkamorálja miatt, aztán átgondoltam az egészet és arra jutottam, hogy ahol ennyi barom van, azzal a céggel már nem érdemes ennyit sem vesződni. Én már 1-2 éve átkapcsoltam élősködő üzemmódba náluk, és amit lehet, azt kisajtolom belőlük, hogy pénzbe fájjon nekik. Az újonnan kinevezett ügyfélelégedettségi fővezérüket sem véletlen nevezték ki mostanában.


Amúgy ugyanolyan lett mint a telekom. Egy posztkommunista rothadás fészek.

2022. máj. 9. 20:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
Humor kategóriába mehet nyugodtan...
2022. máj. 9. 22:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
Katasztrófa, elég sokat kellett velük kommunikálnom az elmúlt hónapokban, egyszerűen vicc hogy az ország egyik (talán a 2.) legnagyobb telekommunikációs cégénél ilyen anomáliák léteznek. Semmit nem tudnak megoldani, nem is akarnak. Ennek a cégnek a süllyesztőben a helye. Az áruk is szar, a szolgáltatásuk is, egy barom aki úgy ügyfélként hozzájuk megy. Ahogy lejár a hűségidőm, húzok át az egyetlen valamire való céghez a témában, a telekomhoz.
2022. máj. 12. 10:53
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!