Telenor/yettel, ez mi a franc? Korlátlan otthonnet, erre lecsatlakoztat és nem aktivalhatod vissza, mert *tullepted az adatkereted"?
#3 persze, "utánanézünk a hibának és keresni fogjuk". Pusztán 2 óra telt el, nekem meg megy a munkaidőm (mai nap home office mert felújítás van), de ha nem tudok fent lenni, az nekem kiesés. Feltételezem a google sheets is lefoglalja az egész sávszélességet.
Páromnak térereje sincs jelenleg sehol, egyik "yetteles" ismerősömet se érem el. Érdekfeszítő...
Gyanítom, hogy nem üzleti előfizetésed van. Így pedig nem lehet érv az, hogy a munkádban kiesést okoz. A bosszúságot természetesen megértem, de jogilag az érvelésed nagyon gyenge lábakon áll.
De biztos a szerződésben le van írva, hogy mekkora rendelkezésre állást kötelesek biztosítani. Ez általában 99% szokott lenni. Ez havi szinten 7,2 óra kiesést enged meg (egy 30 napos hónap 720 óra), ez alatt nincs jogalapod követelőzni. Afölött is legfeljebb csak az arra az időszakra eső előfizetési díjad erejéig. Vagy esetleg a hűségidő felmondását is ki lehet harcolni, ha nem teljesítik a szerződésben foglaltakat.
De 2-3 óráért hiába pereskednél.
Tudod, hibátlan rendszer nincs. Van, hogy egy-egy szolgáltatás kiesik pár órára. Ez van. Nem dől össze a világ, ha nincs az év mind a 365 napján, napi 24 órában mobilinternet.
Ha meg annyira elengedhetetlenül fontos az állandó stabil kapcsolat, akkor elő lehet fizetni másik szolgáltatónál is. És akkor lesz tartalék vész esetére. Ja, hogy ez pénzbe kerül? Igen.
Egyébként meg ha az embernek komoly célokra kell az internetelérés, akkor eleve nem mobilon oldja meg. Az mehet tartaléknak, ha a vezetékes valamiért üzemen kívül van.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!