Álláshírdetésben láttam hogy Felhasználói szintű Microsoft office ismerete. Ez pontosan mit jelent?
Azt, hogy már láttál ilyet és úgy csinálsz mint aki ért hozzá. Legalábbis nálunk ezt jelentette, de kb mindent megkellett mutatni és volt külön egy oktatás is erről.
Olyan természetesnek veszik, de pár yt-tutorial és már meg is van :)
Ez igazából "nesze semmi, fogd meg jól"...
Nincs egzakt definíciója, hogy ez mit jelent, mindenki azt gondol mögé, amit akar. Csak egy példa: mondjuk a körlevékészítés felhasználói szintű ismeretnek számít? Vagy a címsorok használata? Vagy a tömbképletek? Mert hogy a VBA makrókat nem szokás ide sorolni (holott egyébként nagyon meg tudják könnyíteni az ember dolgát), az nagyjából egyértelmű. De azon belül, hogy hol húzzák meg azt a szintet, ami már felhasználói szintnek minősül, az nagyon véleményes.
Ráadásul: melyik Office-komponensekről van szó? Beletartozik például az Access és a Publisher is? (Általában nem szokott, a legtöbben csak a Word-Excel-PowerPoint "szentháromságot" értik Office alatt.) De sok helyen ha ímmel-ámmal meg tudsz szerkeszteni egy szöveget, már azt "felhasználói szintű Office ismeretnek" tekintik. Én még nem találkoztam olyan munkahellyel, ahol elvárás lett volna az adminisztratív dolgozóktól pl. egy grafikon beszúrása Excelben...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!