Mit kéne tenni?
Figyelt kérdés
"Erősítsd meg az adataidat az alkalmazásban, hogy visszatérhess a fiókodba.
Szokatlan tevékenységet észleltünk a fiókodban. Erősítsd meg a személyazonosságodat az Instagram alkalmazásban, hogy visszajuthass a fiókodba."
A telefonon azt írja, hogy a tartalomfolyamatot nem sikerült frissíteni, tehát nem tudom használni az alkalmazást. Köszönöm előre is a válaszokat!
2021. okt. 27. 16:33
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!