Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Frissítés után nem csatlakozik...

Frissítés után nem csatlakozik a wifihez a laptopom.?

Figyelt kérdés

Nemrég frissített a laptopom (windows 10, a frissítés ès leállítás menüpontot választottam ezért nem vettem észre.) Ma bekapcsoltam és nem tud a nethez csatlakozni. Hibaelhárításnál pedig azt írja, hogy nincs csatlakoztatva az ethernet kábel. Ethernet kábellel van net, de ha azt kihúzom, akkor nincs vezeték nélküli internetem. A routerrel nincs probléma, más eszközökön van net.

Kb egy éve ugyanez történt velem, elvittem egy szervizbe ahol némi ügyetlenkedés után és 2 hét szerelőnél lévő "nyaralás" után közölték, hogy nem tudják megcsinálni. Nem kellett érte fizetnem, úgyhogy nem voltam mérges. Hazamentem és újra tudtam csatlakozni a routeremre. Nem tudom, mit csináltak vele de boldog voltam.

Bárki bármi ötlet?


2021. okt. 21. 17:51
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:

Látja az elérhető wifi hálózatokat?

Indítsd újra a router és a gépet is.

2021. okt. 21. 18:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 A kérdező kommentje:
Már megvolt, mindkettő. Nem, nem látja. :/
2021. okt. 21. 19:07
 3/12 anonim ***** válasza:

Eszközkezelő/Hálózati kártyáknál ott van a wlan sárga felkiáltójel nélkül?

Tálca keresőbe: hálózati adapterrel kapcsolatos problémák keresése és javítása > enter

2021. okt. 21. 19:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 Kérdező95 ***** válasza:
Eszközkezelőben minden sárga kis felkiáltó jeles ikonos dolognál, jobbklikk -> eszköz eltávolítása, és újraindítod a gépet, sokszor segíteni szokott
2021. okt. 21. 22:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 anonim ***** válasza:
Írd be a router jelszavát, az alján van.
2021. okt. 22. 00:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 A kérdező kommentje:

Szóval úgy csináltam, ahogyan írtátok és sokat segített. :)

A keresésnél, amit 3-as írt kiírt egy problémát (már meg nem mondom mi volt a neve) és az eszközkezelőben megnéztem, ugyanaz ott volt egy kis sárga felkiáltójellel, azt eltávolítottam és újraindítottam.

Úgyhogy most már jó minden. Igazából örülök, hogy így meg lett oldva és nem kell elvinnem szervizbe két hétre.

Köszönöm szépen még egyszer!! :)

2021. okt. 22. 12:33
 7/12 anonim ***** válasza:

#6

Ugye hogy nem is volt olyan nagy ördöngösség... :)

2021. okt. 22. 16:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 A kérdező kommentje:
Igeen, csak az ok, ami miatt megijedtem az az volt, hogy ugye ilyen már tavaly is történt és akkor a szervizben azt mondták, hogy nem tudják megcsinálni és újra kell rakni a gépem :/ őszintén szólva, ha akkor is ez volt a probléma mint most (nagyon valószínű), akkor nem vittem volna el abba a szervizbe, hogy két hétig ott legyen a semmiért...
2021. okt. 22. 16:54
 9/12 anonim ***** válasza:
Meg sem merem kérdezni, mennyit fizettél. Úgy gondolták, hogy zsebpénz... mármint az ő zsebükben. :/ Aztán koncintottak egyet az egészségedre.
2021. okt. 22. 17:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 anonim ***** válasza:

Nagyon béna szerviz lehetett ha ennyit nem tudnak. Örülök

,hogy sikerült neked meg megcsinálni.

2021. okt. 23. 09:08
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!