Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Mit lehet tenni ez esetben?

Mit lehet tenni ez esetben?

Figyelt kérdés

Előtörténet: Kb. a 2 hónapja tesóm elvitte az xbox kontolleremet szervizbe (azóta se láttam). Ennek megunásában vásároltam egy új generációs xbox kontrollert a szervizelőtől akit az imént említeni fogok. Az úr azt ígérte azon a héten megjön. (Nem jött meg, 1 hónapot vártam rá) Nagy nehezen megérkezett kicsomagoltam és amint kapcsoltam volna be az xboxomat (One S) arra lettem figyelmes, hogy nem ad ki semmi képet. Másnap elvittem a konzolt a szervízbe (Gyulai tescoban található) ahol megnézte mi a baja.

A tényleges problémák: Az internetre is kiraktam, hogy mi lehet a baja a konzolnak és végül a hdd lett a hibás (tényleg az volt). Ez alapján mondtam az úrnak, hogy cserélje ki legyenszíves a hdd-t, mert "mindenki azt tartotta a gyanusítottnak". Ennek ellenére ő kicserélte a hdmi portot és még csomó mást. Ez még nem nagy probléma, de itt jön a hunyó. Elküldte egy szervízbe (úgy hogy ő is szervizes) és úgy mondta, "majd felhívlak, mondok egy árat, hogy kéred-e a szervizelést. Nem hívott fel. Az 1TB-s hdd-met kicserélte egy 300GB-osra és ezért kért 25 ezer forintot. Jelenleg még nem beszéltem vele, de idegesít, hogy lehet ennyire bunkó a saját vevőivel. Feljelenteni nem akarom (kislánya miatt), veszekedni nem szeretnék vele, de reklamációt nem fogad el. Mit tehetek ilyen esetben? Kérlek segítsetek nem szeretnék bunkó lenni de idegesít, belassult, lassú Xbox-val nem szeretnék játszani. Bármi kérdésed, tipped van kérlek írd le a kommentekhez! Nagyon szépen köszönöm, hogy elolvastad, segítségedet méginkább köszönöm!



2021. aug. 12. 20:53
 1/3 anonim ***** válasza:
Jelentsd fel!
2021. aug. 12. 21:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:

Üzletben nincs barátság.

Nem tudom pontosan mit vársz. Vagy feljelented vagy megvered, utóbbi esetben te kerülsz börtönbe. Ha szerencséd van akkor rendszeresen adót csal és másokat is megkárosított (ami elég esélyes Mekk mestereknél). Ez esetben talán megijed és meg tudsz vele egyezni valamiféle kártalanításban.

Ha nem akkor sok sikert bármit is bebizonyítani. Simán valószínű, hogy ő is erre fog játszani. A te szavad lesz az övé ellen, ha nincs valami konkrét bizonyíték, hogy ő személyesen kókányolt (emailek, smsek jól jöhetnek, főleg ha tagadja, hogy egyáltalán bevitted a gépet) akkor nincs mit tenni. A fogyasztóvédelemre ne számíts, ők csak azt fogják leírni amit látnak (gépet megbontották).


Nagyon szomorú, hogy manapság "mestert" találni egy rémálom az átlagember számára. Aki tényleg tud az vagy lelépett az országból vagy pedig nagy pénzért komoly cégeknek dolgozik. A maradék nagy része kutyaütő, de még így is keresettek tehát megtehetik, hogy semmibe veszik a reklamációkat. Sajnos ha valamit nem tud megcsinálni az ember maga akkor imádkozhat, hogy ne verjék át (nagyon).

2021. aug. 13. 09:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:

fogyasztóvédelem

és többet kerüld

2021. aug. 14. 12:19
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!