Emag garancia szerviz kb medig tarthat még?
Junius 7 edikén vite el a futár az okos orámat garanciával szervizbe.
Nemtudom hogy az 1 honap normális vagy már aggódnom kéne?










eMAG háztól házig garancia [link]
"Az eMAG háztól-házig garancia szolgáltatás biztosítja az alábbiakat:
– A minőségi kifogással érintett (meghibásodott/nem megfelelően működő) termék felvétele az RMA szám (visszaküldési űrlap szám) kiadásától (azaz az űrlap beküldésétől) számított 5 munkanapon belül;
– A termék szervizünkbe történő eljuttatása díjmentesen;
– Tájékoztatás a termék állapotáról és a bevizsgálás, javítás várható időtartamáról;
– A termék visszajuttatása a vásárlóhoz díjmentesen.
...
A javítás időtartama
A szerviz törekszik a lehető leggyorsabb javítási- és logisztikai folyamat lebonyolítására, azonban ezt befolyásolhatja a termék hibájának jellege, valamint az alkatrészek rendelkezésre állása. A javítás ideje alatt nem áll módunkban cserekészüléket biztosítani. Amennyiben a termék nem javítható, új terméket küldünk, amennyiben az a termék már nincs készleten, sztornózzuk a számlát, ezt követően a vásárló választhat a vételár részünkről történő visszafizetése vagy annak eMAG-on, eMAG által forgalmazott termékre történő levásárlása között, amely (le)vásárlás során Ügyfélszolgálatunk rögzíti számára a megrendelést és segíti a folyamatot."
Hívd fel őket, és tedd fel nekik ugyanezt a kérdést.
Kapcsolat: telefonszám: +36-1-885-5500
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!