Excel-ben több munkalapot is használva (betűvel írt, pl. név:"Gipsz Jakab"), hogyan tudok összesíteni? Arra lenne szükségem, hogy minden héten lássam az adott illető részvételét összesítve a hó végén. Van erre valamiféle függvény?
Ki tudod terjeszteni az összes munkalapra a függvényeket, csak egyenként kell beírni. Szerintem nincs olyan, hogy általánosan a dokumentumban dolgozzon a függvény. Így ha új munkalapot csinálsz, módosítani kell a függvényt, hogy arra is érvényes legyen
Ezért lenne érdemes inkább nem nyitni több munkalapot, hanem egy munkalapon kéne megoldani a beírást, és egy másikon meg számolni, kimutatást készíteni, stb.. nem kell több munkalap.
Vagy B lehetőség: hagyni kell a francba az excelt, és egy célprogramra be kéne fizetni, ami adatbázis alapú, és akkor végképp nincs ilyen gond. Megéri, nagyon megéri!
Ahogy az első is írta, vagy külön függvényekkel hivatkozol a munkalapokra és azt összesíted vagy előre meghatározod a munkalapok neveit és az alapján egy függvényt összetudsz rakni (szorzatösszeg, darabteli és indirekt).
Azonban mindkét esetben szükséged van arra, hogy vagy előre létre legyenek hozva a munkalapok vagy a neveik fixek legyenek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!