Miért nem tudom használni az OTP-s VISA kártyámat netes vásárlásra?
Figyelt kérdés
Amióta kétlépcsős azonosítás van nem tudom használni a kártyámat. Telekódot módosítottam, vásárlási limit nem nulla. Ügyfélszolgálaton azt mondják, hogy minden rendben a kártyával, jól van beállítva és azokkal a szolgáltatókkal van a hiba, akin keresztül fizetni szeretnék, pl.: barion. De a barion ügyfélszolgálata azt mondja, hogy minden rendben náluk, egyébként más, otp-s ismerősöm tud fizetni rajtuk keresztül. Nekem semmi, nem jön, se sms, se push üzenet, semmi, csak a weboldalakon egy üzenet, hogy nincsen megfelelően beállítva a kártyám és sikertelen fizetés.
A smartbankot próbáltam újratelepíteni, az sem segített.
Tudna valaki ötletet adni?
2021. jan. 14. 18:44
2/4 anonim válasza:
Smartbankban a "menüben" van olyan hogy Kártyás Tranzakció az Utalások alatt. Ott nincs új engedélyezésre váró tranzakció?
3/4 A kérdező kommentje:
Nincsen sajnos :(
2021. jan. 16. 22:23
4/4 anonim válasza:
Én se tudtam fizetni, mert internetes pinkódot kér, de a bank, már második kérésre se küldött. Fontolgatom, hogy átmegyek egy másik bankba.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!