Messenger átjelentkezés hiba?
A saját profilomhoz két üzleti profil van rendelve (egyik saját, másiknál csak admin vagyok). Messengeren átléptem az egyik üzleti profilra, utána vissza szerettem volna lépni a magán fiókba de kiírja egy negyed pillanatra, hogy hiba, utána meg egy Kijelentkezés... felirat jelenik meg, pörög a töltés, tölt tölt tölt, de egyszerűen nem történik semmi. Már újraindítottam, letöröltem a Facebookot, Messengert is, de semmi változás.
Nagyon elkeseredtem, mert sok üzenetet kapok (munka ügyben is), de így nem látom őket. (Ideiglenesen letöltöttem a Lite verziót).
Mit lehezne vele tenni? Vagy hol tudnak ilyet javítani? Telekomba bemegyek kinevetnek?
Köszönöm a segítséget!





Ha gépről bejelentkezel, a beállítások menü alatt kell lennie olyannak, hogy kijelentkeztetsz minden fiókot, amivel be vagy jelentkezve, így a telefonodon is nulláról indítod újra a bejelentkezést (ezelőtt még ajánlom, hogy azért egyszer telepítsd újra). Útmutató itt: [link]
Telekom az csupán mobilszolgáltató, appos problémákkal, ahogy írtad, valószínűleg kinevetnek. Csináld meg a fenti lépést (kijelentkezteted mindenből), és írd meg a fejleményeket. Hajrá :)





Rendkívül érdekes hiba Sajnos nem tudok más opciót, lehet érdemes lenne itt is megkérdezni: facebook.com/help
Nem találtam a tiédhez hasonló hibaleírást. Feltételezem, ha újratelepítetted, akkor a legújabb verziója van fent a Messengernek. Még arra tudok tippelni, hogy az EU-s adatvédelmi jogszabály zavar be (ugyanis kikapcsoltak pár funkciót a Messengerben emiatt). Remélem egy nálam kompetensebb meg tudja válaszolni/oldani; esetlegesen próbáltasd meg mással reprodukálni a hibát (és akkor valószínű, hogy az új Messenger verzió a hibás). Kitartást!
Köszönöm, kedves vagy! Gondoltam, hogy párom telefonján is megpróbálom, de ha meg ő is így jár, akkor már ketten vagyunk sz*rban :D Előveszek majd egy régi telefont, azon megnézem, hogy működik.
Én is kerestem, milyen hiba lehet, nem igazán szoktak az ilyen jellegű gondok kifogni rajtam, de már tényleg nem tudok mit kipróbálni.
Messenger Lite-on keresztül küldtem hiba jelentő üzenetet, de oda is írok, amit ajánlottál. Hátha központilag tudnak vele valamit kezdeni.
Ha megoldódik a probléma, megírom majd itt is, hátha később másnak is segítség lesz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!