Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Messenger átjelentkezés hiba?

Messenger átjelentkezés hiba?

Figyelt kérdés

A saját profilomhoz két üzleti profil van rendelve (egyik saját, másiknál csak admin vagyok). Messengeren átléptem az egyik üzleti profilra, utána vissza szerettem volna lépni a magán fiókba de kiírja egy negyed pillanatra, hogy hiba, utána meg egy Kijelentkezés... felirat jelenik meg, pörög a töltés, tölt tölt tölt, de egyszerűen nem történik semmi. Már újraindítottam, letöröltem a Facebookot, Messengert is, de semmi változás.

Nagyon elkeseredtem, mert sok üzenetet kapok (munka ügyben is), de így nem látom őket. (Ideiglenesen letöltöttem a Lite verziót).

Mit lehezne vele tenni? Vagy hol tudnak ilyet javítani? Telekomba bemegyek kinevetnek?


Köszönöm a segítséget!


2020. dec. 28. 00:03
 1/4 anonim ***** válasza:

Ha gépről bejelentkezel, a beállítások menü alatt kell lennie olyannak, hogy kijelentkeztetsz minden fiókot, amivel be vagy jelentkezve, így a telefonodon is nulláról indítod újra a bejelentkezést (ezelőtt még ajánlom, hogy azért egyszer telepítsd újra). Útmutató itt: [link]

Telekom az csupán mobilszolgáltató, appos problémákkal, ahogy írtad, valószínűleg kinevetnek. Csináld meg a fenti lépést (kijelentkezteted mindenből), és írd meg a fejleményeket. Hajrá :)

2020. dec. 28. 09:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
Köszönöm a segítséget, megcsináltam lépésről lépésre, de sajnos továbbra is fennáll a probléma. Igazából nem értem, honnan a bánatból (bocsánat, de már idegesít nagyon) akar még mindig kijelentkezni. Honnan kéne még kilépnem, mit kellene megszüntetni, hogy sikerüljön neki. Olyan mintha bugos lenne, a képernyő vagy az alkalmazás lefagyna, nem csinál semmit, csak forog a töltés jel a Kijelentkezés mellett :(
2020. dec. 28. 11:03
 3/4 anonim ***** válasza:

Rendkívül érdekes hiba Sajnos nem tudok más opciót, lehet érdemes lenne itt is megkérdezni: facebook.com/help

Nem találtam a tiédhez hasonló hibaleírást. Feltételezem, ha újratelepítetted, akkor a legújabb verziója van fent a Messengernek. Még arra tudok tippelni, hogy az EU-s adatvédelmi jogszabály zavar be (ugyanis kikapcsoltak pár funkciót a Messengerben emiatt). Remélem egy nálam kompetensebb meg tudja válaszolni/oldani; esetlegesen próbáltasd meg mással reprodukálni a hibát (és akkor valószínű, hogy az új Messenger verzió a hibás). Kitartást!

2020. dec. 28. 18:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:

Köszönöm, kedves vagy! Gondoltam, hogy párom telefonján is megpróbálom, de ha meg ő is így jár, akkor már ketten vagyunk sz*rban :D Előveszek majd egy régi telefont, azon megnézem, hogy működik.

Én is kerestem, milyen hiba lehet, nem igazán szoktak az ilyen jellegű gondok kifogni rajtam, de már tényleg nem tudok mit kipróbálni.

Messenger Lite-on keresztül küldtem hiba jelentő üzenetet, de oda is írok, amit ajánlottál. Hátha központilag tudnak vele valamit kezdeni.

Ha megoldódik a probléma, megírom majd itt is, hátha később másnak is segítség lesz.

2020. dec. 29. 11:50

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!