Mi a probléma és hogy lehetne ezen segíteni? Bővebben lent
Megpróbálom érthetően leírni... Nos, tegnapelőtt letöltöttem a drivehub programot, mivel ezt tanácsolták arra, hogy nem észleli a pendrive-okat. Frissítettem is vele a drivereket, majd újraindítottam. A képernyő bejött meg forog a venti, de az Asus (ilyen alaplapom van) logónál nem jutott tovább és csak töltött. Vártam. Semmi. Újraindítottam a gépet ugyanez csak már kiírta, hogy diagnosztizálás, aztán bedobott a Windows automatikus javításába(nem tudom minek hívják) kb az összes menüpontot kiválasztottam már, de ugyanaz történik. Indítási javítás után a naplófájl ez: C:\WINDOWS\System\Logfiles\Srt\SrtTrail.txt
Ha jelent valamit ez...
Gondoltam kiveszem a merevlemezt (SSD-n van a rendszer) és így működött, bekapcsolt meg minden. Jó oké, vegyünk újat. Vettem is, és beraktam. UGYANAZ. És ha kivenném akkor valószínűleg működne szintén.
Köszi, hogy elolvastad, remélem lesz rá valami megoldás!
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!