Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Még garancia van a laptopomra,...

Még garancia van a laptopomra, rossz, de nem akarják megnézni. Mit lehet tenni ilyenkor?

Figyelt kérdés

A laptopom néha bemondja az unalmast, és van, hogy negyed órán át nyomkodom a bekapcsoló gombját, és nem történik semmi, aztán egyszer csak észhez tér, és bekapcsol.

Elvittem ma oda, ahol vettem, mert van még rajta garancia. A pasas bekapcsolta néhányszor, és közölte, hogy nincs semmi baja.

Nagyon megalázónak éreztem, ahogy majdnem röhögve, már megalázóan közölte, hogy biztos nem tudom bekapcsolni, nem tudom normálisan megnyomni a gombot, meg hogy a Toshibának nem szokott ilyen gondja lenni. A végén már én éreztem magam sz@rul, mert úgy jött le az egész, hogy én csak poénkodok, és igazából tényleg nincs semmi baja.

Még él a jótállás rá. Nem az lenne a pasi dolga, hogy unalmas óráiban bekapcsolja 1x-2x?

Hiába mondtam neki, hogy van, hogy napokig semmi baja, de aztán meg napokig nem lehet bekapcsolni. Azt mondta, akkor vigyem, ha mindig ez van. Már majdnem sírva fakadtam.

Várjam meg, míg már be sem lehet majd kapcsolni? Vesszen el minden, ami rajta van?

Főiskolás vagyok, nekem naponta szükségem van az előadásokon a gépemre, hiszen arra jegyzetelek, persze ezzel sem foglalkoztak. Mit lehet ilyenkor tenni? Mit csináljak a gépemmel? Nem kockáztathatom meg, hogy esetleg majd a fősulin nem fogom tudni bekapcsolni (volt már ilyen tavaly). Köszönöm a segítséget!


2010. júl. 27. 11:40
 1/9 anonim ***** válasza:

Én az autóimmal szoktam így járni,megvan a hiba,odaviszem a szerelőhöz és ott az istenért nem jön elő amiért odamentem.

De szerintem tényleg nincs mit javítani egy olyan lapin ami nem is rossz.

2010. júl. 27. 11:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 A kérdező kommentje:
De mint mondtam, van, hogy 50x (nem túlzok) megnyomom a bekapcsoló gombot, és csak utána kapcsolódik be. Sajnos nincs rá időm, hogy negyed órát várjak a bekapcsolásra...
2010. júl. 27. 11:46
 3/9 anonim válasza:
Nálunk a számítógéppel ugyan ez volt. Mi azt csináltuk, hogy nem a boltba vittük vissza ahol vettük, hanem ahhoz a szervízhez vittük be ahova a garancia érvényes volt. Ott hajlandóak voltak vele foglalkozni. Probáld kinyomozni te is (elvileg a garancia levelen vagy a papírjain rajta kell lennie), hogy melyik szervízhez tartozik a garanciája és oda vidd be. Hátha...
2010. júl. 27. 11:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 A kérdező kommentje:
Erre még nem is gondoltam. Köszi! :)
2010. júl. 27. 11:53
 5/9 anonim válasza:
Nagyon szívesen:) Remélem sikerül:)
2010. júl. 27. 11:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
Általában az eladó bolt nem szervíz, sokszor nem is szervízfelvevő hely. Érdemesebb a garancialevélen megadott szervízbe elvinni.
2010. júl. 27. 11:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
szervizbe vidd te buta, biztosan agyonporosodott és túlhevültek az alkatrészei. Ott majd portalanítják.
2010. júl. 27. 13:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
Minden szerelő rémálma: az időszakos hiba, régen a tévék játszottak így az idegeimmel.
2010. júl. 27. 14:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 A kérdező kommentje:

Azért oda vittem, mert azt mondták, hogy ha baja van, akkor oda vigyem vissza.

Igazából a legbántóbb az volt, hogy szinte teljesen hülyének néztek. 1 évig be tudtam kapcsolni, és egyszerre csak alkalmatlan lettem volna egy gomb megnyomásához?

Holnap viszem a szervizbe, köszönöm a segítséget mindenkinek!

2010. júl. 28. 10:41

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!