Kezdőoldal » Számítástechnika » Biztonság » A freemail-nél véletlen a...

A freemail-nél véletlen a freemail cimem után ütöttem a jelszavam és az most látható, annak aki leül a géphez freemailezni. Hogyan tudnám eltüntetni, hogy ne kelljen jelszót változtatnom?

Figyelt kérdés
2010. febr. 11. 14:40
 1/8 anonim ***** válasza:

firefoxban Ctrl+Shift+Del


minden személyes adatot töröl. jelszavakat, előzményeket, stb. De lehet válogatni is hogy mit igen mit ne. internet explorerben nem tudom de ott is van ilyen a beállításokban.

2010. febr. 11. 14:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
csinalj uj e mailt enyi
2010. febr. 11. 14:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 A kérdező kommentje:
Kedves első válaszoló,kicsit bővebben mert nagyon kezdő vagyok.Lépésekben ha leirnád talán könnyebben boldogulnék,nagyon köszönöm a segitséget
2010. febr. 11. 15:02
 4/8 anonim ***** válasza:

Mindenképp változtass jelszót!


Ahogy az első válaszoló írta, a megoldás programonként változó. Melyik programot használtad, amikor elrontottad a begépelést? Ha firefox, annak az ikonja így néz ki:

[link]

HA explorer, akkor így néz ki:

[link]


HA megírod, hogy ilyen, vagy esetleg tök más (és ha más akkor melyik), akkor megírjuk, hogy mit kell tenni.

2010. febr. 11. 15:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 A kérdező kommentje:
firefox
2010. febr. 11. 16:07
 6/8 anonim ***** válasza:

Nem tudom, hogy magyar vagy angola tied, ezért írom mindkettőül:


Felül kiválasztod a Tools (eszközök) menüt. (Felső sorban az utolsó előtti)

Lemész az Options (beállítások) pontra.


Előugrik egy ablak, ami kb így néz ki:

[link]