4hónapos Ipad 2-esem "üvege" alatt van egy porszem vagy pixelhibás, ezt szerintetek cserélik vagy érdemes bevinni valahová? Illetve ilyenkor mi a teendő?
Figyelt kérdés
2012. szept. 7. 22:53
1/5 Rózsa SándorEteleix. válasza:
Ha garanciális, vidd vissza a vásárlás helyére garancia levéllel, pénztári jegyzékkel együtt!
2/5 anonim válasza:
Egy pixelért nem fognak vele csinálni semmit. Ismerősöm 2 nap után akarta visszacseréltetni a telefonját, és körberöhögték, hogy egy pixel nem pixel, szokja meg. :S
3/5 anonim válasza:
Ez azért nem így van. 2 naposan az Apple szó nélkül kicseréli. Főleg ha "üvegről" pixelről és hasonlókról van szó mert az iPad2 eseknél ezekkel volt probléma. Ugyan nekem nem ez volt a gondom hanem szállítás közben nyomódott meg a képernyő amit csak véletlenül vettem észre 2 hét múlva. Annyira kicsi volt a baja hogy nagyon figyelve csak sötétben lehetett éppen csak észre venni. Kicserélték szó nélkül. " napra rá futár hozott egy újat ugyan úgy gravírozva...
Mindenképpen vedd fel a kapcsolatot az Apple supportjával és kérdezd meg mik a lehetőségek.
4/5 A kérdező kommentje:
Nagyon szépen köszönöm a segítséget mindenkinek.üdv
2012. szept. 15. 16:06
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!