Mi alapján tiltja le az e-mail küldést a szolgáltató?
Az egyik családtagom @t-online végű emailcímet használ, elég nagy forgalmat bonyolít, főleg a baráti társaságán belül. Két napja küldésnél hibaüzenetet kap az Outlook-tól, miszerint: "Spamküldés miatt korlátozva 20111116" és még néhány hibakód, amikre rákeresve spam-mel kapcsolatos dolgokat nem találtam.
Mi alapján/milyen esetekben tilt a szolgáltató?
Mennyi időre?
Telefonon vagy más úton lehet kérni ennek a feloldását?
Igen. Az ÁSZF-ből:
"A Szolgáltató az előfizetői szolgáltatást az Előfizető előzetes vagy egyidejű értesítése mellett az alábbi esetekben korlátozhatja, vagy csökkentheti annak minőségi vagy más jellemzőit...
iii. Az olyan e-mail-eket, amelyek több mint 32 címzettet tartalmaznak a „címzettek” listában (To, Cc, Bcc)
Nagy mennyiségű levélküldésnek minősül az a felhasználás, amelyben:
i. 24 óra alatt, adott felhasználói fiókkal több, mint 1000 címzettet, illetve
ii. 10, 60 és 600 másodperces időintervallumok alatt rendre 32, 64 és 128-nál több címzettet észlelnek a Szolgáltató rendszerei.
A Szolgáltató az ilyen kéretlen ... e-mail-ek... átvételét illetve továbbítását a hálózatának és
rendszereinek és a szolgáltatás védelme érdekében szoftveres és/vagy hardveres eszközök segítségével megtagadhatja."
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!