Ms Outlook 2019 -ben hol kell beállítani, h a digitális aláíráshoz ne a számítógépen a tanúsítványtárban már tárolt korábbi tanúsítványt, hanem a hitelesítési szolgáltatótól online elérhető tanúsítványt választhassam ki ?
Itt az irodai programok csoporton belül a 3. ban találsz útmutatást Outlook hoz.
A titkosítással még nem foglalkoztam, csak az email- em minősített elektr aláírása volt fontos.
OK, köszönöm. Na akkor majd megkérem én is a kék kártyát.
Viszont a leírásból ( [link] ) nekem valami hiányzik a 6.oldal elől. Hogy kerül a listába a példa Dániel..?
Nálad levél aláíráskor mit kell csinálnod? Mindig kell a személyi és a kártyaolvasó(telefon) is, vagy ezt egyszer beimportáltad oda és csak a jelszót kéri?
Jogos a kérdés.
A jogszabályi meghatározás szerinti legmagasabb biztonsági fokozathoz, és az ehhez fűződő joghatáshoz szükséges egy fizikai azonosító eszköz, ami a chip titkosított private key- t olvasni tudja.
Ez a fizikai eszköz a minősített kártyaolvasó készülék, vagy annak alternatív megoldásaként az - NFC képes - mobil telefonod. Így minden egyes aláírás alkalmával a személyi igazolvány és a fizikai eszköz használatával kell azoniosítani magas. A Windows tanusítványtárába letöltött tanúsítványod szükséges, de nem elégséges feltétel a sikeres elektronikus aláíráshoz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!