Mennyi idő a maximum idő, amit várnunk kell garanciális szervízelésnél?
Figyelt kérdés
December elején vásároltunk a Foramax Computers cégtől egy alkatrészt, amit december közepén vissza is küldtünk garanciális javítattásra. Viszont azóta a cég nem válaszol a leveleinkre. December 22-e után múlt héten érdeklődtünk, hogy hogy áll a dolog (szóval nem bombáztuk őket napi szinten, hogy mizu), hiszen a december 22-ei e-mailre sem kaptunk választ. Mivel egyáltalán nem vagyunk jártasak ilyen garanciális szervízelésben, így szeretném megkérdezni, hogy mit tudunk tenni, illetve mennyi idő a maximum idő, amit várnunk kell, hogy a terméket viszont lássuk? Tudom, hogy nem két perc egy szervíz, de eléggé aggasztó, hogy ennyire nem törődöm a cég, és azért nem két fillérről van szó.2021. jan. 20. 12:39
1/1 anonim válasza:
15 napnál tovább nem lehet náluk hacsak nem egyeztek meg másban(mert pl jobb neked a várakozás az alternatívánál). Írhatsz a fogyasztóvédelemnek, de valószínűleg elég ha írsz a cégnek hogy ha nem intézkednek pár napon belül mész a fogyasztóvédelemhez, erre mindig összekapják magukat. Aztán hagyj egy negatív értékelést, és többet az életben ne vásárolj náluk semmit.
A legvalószínűbb hogy még vissza sem küldték, a gyár többnyire nagyon gyorsan intézi ezeket.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!