A munkahely felügyelheti a saját eszközt?
Office 365 telepítése során kapom a következő üzenetet:
"A munkahely felügyelheti a saját eszközt"
Ez pontosan mit jelent?
Munkahelyi/közületi (iskola, könyvtár, önkormányzat,...) hálózatokban használják a tartományi szolgáltatásokat (Windowson ez az Active Directory), ahol a felhasználók bejelentkeznek egy adott tartományba és a tartományvezérlő szerver kezeli az adott felhasználói fiókhoz tartozó beállításokat - így például a szoftverek beállításait, a felhasználók személyes állományait. Így például lehetővé válik, hog a felhasználó bármelyik munkahelyi gépre bejelentkezve a saját beállításaival, saját állományain dolgozhat.
Az Office 365 ehhez kér engedélyt. Ha ezt egy egyéni gépre telepíted, akkor nem kell bejelölnöd.
Keress rá az "Allow my organization to manage my device" kifejezésre, ami a fenti angol megfelelője.
Én kétféle választ találtam:
(1) az MS kényelmi funkciója, használjuk nyugodtan;
(2) ne használjuk, inkább jelentkezzünk be időnként;
Mo-on a másodikra szavazok és a partnereim felé is ezt ajánlom policy-ként bevezetni. Ha idevetődik egy MS szaki és meg tudja írni, hogy lehet ezt központilag - pl. Azure-ban - kikapcsolni, írja meg. Nagy segítség lenne.
Office 365 telepítés után, Word első indításkor újabb kérdés:
(1) Microsoft féle Office Open XML formátumot, avagy
(2) LibreOffice féle Opendocument formátumot
választunk?
Gyakori Microsoft Office felhasználóknak a teljes körű funkcionalitás érdekében az elsőt ajánlott választani.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!