Kezdőoldal » Sport, mozgás » Vizi sportok » Melyik horgásztavat ajánlanáto...

Melyik horgásztavat ajánlanátok páros horgászatra, ahova lehet ajándék utalványt venni?

Figyelt kérdés

Párommal mindketten horgászunk, én tavaly szereztem meg az engedélyemet, szóval még elég kezdő vagyok, tanulok páromtól, aki már évek óta horgászik. Eddig a Desedára jártunk ki horgászni, mivel az van hozzánk legközelebb.

Párom feederezik főleg, én úszózni tanulok, de majd a feeder is vonzó számomra a későbbiekben.

Elsősorban pontyozni szoktunk, Desedán már akadt horogra jó pár 15+-os.

Tisza tavi horgászat vonzza nagyon, ahova szeretne eljutni egyszer legalább. Elsősorban ez érdekelne, kinek mi a tapasztalata, melyik horgászhelyet ajánlaná.

Ajándéknak szánnám neki ezt a páros horgászatot, csak szeretnénk kipróbálni más tavakat is, nem baj ha messzebb van, ha van sátrazási lehetőség vagy szállás/faház helyben.

Ha ajándék utalvány formájában lehetne megvenni az lenne a legjobb, mert akkor váltaná be, amikor biztosan tudunk fix dátumot, mikor tudnánk menni.

Minden tippnek, javaslatnak örülnék :)

ma 10:24
 1/4 anonim ***** válasza:
Tiszafüreden lehet bérelni lakóhajót azzal be lehet járni a tározót.Kiskörén az alsóvíz is megér egy napot az erőmű alatt.
ma 10:44
 2/4 anonim ***** válasza:
Ne butítsuk szegény kérdezőt! :) Nem támadólag, de most inkább ne menjenek:) a tározó leeresztve, nem nagyon van hely, ahol pecázni lehet. Szálláshely van dögivel mindenfelé. Pontyozásra inkább a poroszlói részt ajánlom, ha írsz privit ajánlok pontosabbat. Kérhettek hajós túravezetést, akkor nagyobb esély van fogni valamit. Ha rövid időre mentek, akkor ezt javaslom. A Tisza-tó nagy felület, nem biztos, hogy blindre fogtok bármit.
ma 11:18
 3/4 anonim ***** válasza:

Nem is írta hogy most mennek,be is van fagyva.

Lékre pontyozni....

ma 11:44
 4/4 A kérdező kommentje:

Jah, bocsánat, azt nem írtam, hogy nem most mennénk. Majd tavasszal (április) vagy nyáron, szóval amikor jobb idők lesznek :)