Hogyan felügyeli ezeknek a szabályoknak a betartását az FIA?
Forma 1-ről van szó:
- Ha jól tudom az autóval csak a tesztnapokon mehetnek, illetve versenyhétvégeken. Na, de mi van akkor, ha építenek egy B autót (ami teljesen megegyezik az eredetivel) és a gyár mögötti tesztpályán köröznek vele adatgyűjtés céljából.
- A napokban felröppent a hír, hogy egy pilótának nem engedték meg, hogy F1-es autót vezessen, mivel nincs meg a szuperlicence. A szezonnak vége, miért nem mennek ki vele a gyár mögötti tesztpályára és adnak neki egy autót, hadd próbálgassa addig is, hiszen az már nem egy hivatalos F1-es rendezvény lenne. Nem szólhatnának érte, vagy igen?
Ez túl nagy kiadás lenne a csapatoknak, ami nem érné meg nekik szerintem, mert annyi plusz bevételt nem tudnak szerezni. Mi értelme lenne?
Ha ilyen projektbe kezdenének, azt nem tudnák titokba tartani, mert a kémkedés erőteljesen megy a többiek után. Gondolj bele... Kicsit se lenne feltűnő, ha a Ferrari kihajtana Fioranoban egy idei modellel tesztelés gyanánt. Megenné őket mindenki keresztbe, hogy mi az hogy csalnak.
Mint mondtam, túl nagy kiadás lenne és nem feltétlen kapnának jó visszajelzéseket, mert már csak gumiabroncsot is kellene rendelni, amiről a Pirelli így tudna egyből. Ezt az egész mutatványt maximum 3 csapat tudná megcsinálni, mert nekik van arra kapacitásuk, de minek csinálják? Ott a szimulátor, ott majdnem mindent letudnak szimulálni és még az FIA se tud ezzel kötözködni.
Miért dobnának ki a kukába egy rakat pénzt, ha van már olyan szimuláló eszközük, amik relatíve jól muzsikál?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!