Kezdőoldal » Sport, mozgás » Versenyek, olimpiák » Mi értelme ennek a Forma1-nek...

Mi értelme ennek a Forma1-nek már?

Figyelt kérdés

Jó pár éve nézzek már forma 1-et de amit csinálnak az már vicc!

Szerintetek is megvette a Merci az F1-et dekára???

Az is érdekes hogy ők már évekkel ezelőtt tudták hogy milyen motort kell építeni!

Abban is biztos vagyok már hogy a múlt versenyen direkt hagyták nyerni a Ferrarit!



2015. szept. 27. 10:03
 1/9 hechs20032 válasza:
Egyáltalán nincs igazad
2015. szept. 27. 13:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 A kérdező kommentje:
Érdekel a véleményed.Kifejtenéd bővebben?
2015. szept. 27. 14:30
 3/9 anonim ***** válasza:

most mit vagy ezen kiakadva. Teszttilalom van, alig lehet fejleszteni a kocsikat, és ez bebetonozza az erőviszonyokat.


mit sírsz, mert ez a merci második éve? nem nagy cucc. az f1-ben mindigis voltak domináns csapatok. MSC idején a ferrari, 6 évig folyamatosan nyerték a konstruktőrit. Mika csak bemákolt egy VBcímet, mert Schumi belerongyolt a falba. De ott van a red bull is, 2013ban vettel az utolsó kilenc futamot behúzta vele. A kilencvenes évek elején a Williams volt szinte legyőzhetetlen, elötte a Mclaren Honda volt érinthetetlen négy évig.


ez mindig is igy ment, ezután is igy lesz. Ez most a merci három éve.

2015. szept. 27. 16:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:

Így van ahogy az előttem lévő írta! A Forma 1-nek mindig is voltak időszakai amikor 1 csapat nagyon dominált, és mindig is lesz, közte meg van néhány év mindig amikor két vagy jobb esetben több csapat harcol a bajnoki címért. Vettel és Schumaher is ennek köszönheti a vb. címeinek többségét, úgy ahogy Button is ezért lett világbajnok, igaz az ő akkori dominanciájuk csak 1 szezonos volt. Most hogy a sokak által nem kedvelt Hamilton csinálja ezt sokan hisztiznek, hogy ez így mennyire nem jó...

Az meg elég vicces, hogy szerinted direkt hagyták nyerni múltkor a Ferrarit. Oké, hogy a konstruktőri cím valószínű az övék, de az egyénit nem kockáztatnák meg. Most gondolj bele, ha Hamiltonnal ne adja Isten történne valami baleset ami miatt nem tudná befejezni az idényt (sajnos bármikor bárkivel előfordulhat az F1-ben) akkor Rosberg maradna a cím elsődleges várományosa, viszont közte és Vettel közt azért nincs olyan óriási különbség amit ne lehetne ledolgozni valahogy, és ezt a Mercédesznél is tudják, tehát nem fogják elengedni a Ferrarit a show miatt úgy, hogy Rosberget még a dobogóra se tolják fel. Amíg nincs a zsebben mindkét cím nem fogják csak úgy hagyni, hogy nyerjen a rivális mert bármi történhet még. Sőt még utána se fogják...de az már más szitu.

2015. szept. 27. 22:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
Ez igaz, hogy szinte mindig vannak domináns csapatok, főleg így, hogy teszttilalom van, de attól még ez sz*r és ott van az a szinte, ami azt jelenti, hogy azért volt egy 2003, 2005-2009 (oké 09 elején Brawn volt de utána már volt ott minden) és 2012 amikor voltak esélyesek és azok közül bárki nyerhette a futamot és nem volt olyan, hogy domináns csapat, csak jobbak meg rosszabbak. Az F1 tényleg elég gyatra lett már, ez köszönhető a sok h*lye döntésnek és annak, hogy már mesterségesen sz*rrá teszik, meg pl. annak is, hogy már alig van versenyző, tele teszik fiatalokkal és csak 20 versenyző van, 10 kocsi, amiből 2-3-al nem érsz el semmit, de a szerencse is kibabrál az F1-el, mert Kubica balesetet szenvedett, kiszállt, pedig nagy bajnok lehetett volna, Massa-val ugyanez, csak ő még szenved itt, ráadásul egy top kocsival, Raikkönennek abszolút nem megy a turbo korszak, meg a kocsit se igazán tudják, főleg tavaly nem tudták ráállítani, ráadásul peches is idén, olyan top versenyzők mint Alonso, Ricciardo, Hülkenberg, Button meg idén szenvednek gyenge meg közép autókba. Szóval a szerencse sem áll az F1 mellett, mert lehetne nagy verseny 9-10 VB esélyessel, hasonló képességű autókkal, csak mindenkivel van valami, meg az autók közt nagyok a különbségek, úgyhogy jelenleg az F1 Hamiltonról szól és néha Rosberg vagy Vettel odaszól. Ez a szezon tényleg elég borzalmas, én 2003 óta nézem, hát, 2004, 2009, 2011, 2013, 2014 voltak a gyengébb szezonok, de a tavalyi ennél egyértelműen jobb volt, azt hiszem ezt nem kell magyaráznom, 2009-ről már írtam, hogy hiába kezdődött gyengén, amibe ugyanakkor érdekes volt, hogy ilyen felborult papírforma van, a végére akkor is izgalmas lett, nézhető lett még a VB szempontjából is, 2004 Palikkal, V10-es motorokkal hiába volt olyan jó a Ferrari, sokkal jobb volt és nem volt rosszabb helyzet, mert idén is néha nyer egy versenyt a másik mercis és Vettel, 2004-be még többen nyertek futamot a két ferraris mellett... 2011 és '13 elég gyengék voltak, de '13 eleje például egész jó volt, plusz jobb motorok, a 2. helyért jobb volt a csata, tehát a többi élmenő közt, jobb versenyzőkkel, '11 pedig a szintén jobb motorok és jobb csata a 2. helyért, a jobb élmenők közt mellett, még felvonultatott egy-két parádés futamot (pld. Kanada), ami miatt én jobban kedveltem. Úgyhogy számomra az idei év abszolút mélypont. Ennél legalább csak jobb lehet a jövő évi szezon! Vagy nem... :D A merci amúgy nem vett meg semmit, ezt leírták az előző válaszadók, hogy tényleg szinte mindig van domináns csapat, főleg a mostani teszttilalmi időszakba ez nem meglepő, úgyhogy én se erre, se a Ferrarit direkt hagyták nyerni-féle összeesküvési elméletre nem gondolok.
2015. szept. 28. 00:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
3.! Mi az, hogy három éve? :D Tudsz valamit? :D 2016-ig tart a Mercedes előny? 17-be újra összeér a mezőny? :)
2015. szept. 28. 01:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:

1. a merci előnye a motorból fakad. Sokkal előbb, és többet ráfordítva kezdték el fejleszteni. viszont ez azt is jelenti, hogy a formulában rejlő lehetőségeket nagyobb mértékben használták ki. Vagyis előbb érik el azt a pontot, amikor már nem tudnak jelentősen javítani a hajtáslánc teljesítményén. Ennek már most is vannak jelei. Elköltötték monza elött az összes módosítójukat, de a teljesítményük nem javult. Ellenben a Ferrari javult, még ha nem is érte el a szintjüket.


Jövő év elejére beéri őket a ferrari, és akkor talán kicsit érdekesebb lesz az évad. De a merci előnyben lesz akkor is. viszont az év során feljön majd a Renault is a ferrari és a merci nyakára, és a Honda is jelentőset ugrik előre (van honnan, lássuk be) szóval motortéren sokkal kisebbek lesznek a különbségek 2017 elejére. mit jelent ez? azt, hogy a motorfejlesztés helyett az aero csomagra kerül a hangsúly. És 2017 ben szabályváltoztatás lesz, elég brutális, méghozzá. szélesebbek lesznek a kocsik, a szárnyakra vonatkozó részeket teljesen átírták. Alapvetően új autót kell majd tervezni. semi sem garantálja, hogy a mercinek fog ez menni, mivel a szélcsatornás tesztekre kvóta van bevezetve. Ráadásul, ha szoros lesz 2016, a bajnokságét harcoló alakulatok nem fejleszthetik a 17-es autót, mert akkor elvesztik a VB-t. Ez a gyengébb csapatok malmára hajtja majd a vizet. Gondold el, hogy egy Mclaren mondjuk beáldozza a 2016-os évet, végigalibizi, a honda összekapja magát, beleteszi a hiányzó lóerőket a motorba, és 17-ben ott lesznek egy közepes mocival, de egy jó aero csomaggal az élen. láttunk már ilyet, a Redbull így nyert 4 évig.

2015. szept. 28. 11:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
Az F1 mindig ilyen volt. Mindig az nyert aki több cippit lerakott az asztalra. De ameddig az ilyen rinyagépek azért minden versenyt tátott szájjal bámulnak nem fognak változtatni a jól bejáratott dolgokon főleg hogy évente milliárdokat hoz.
2015. szept. 30. 12:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
Az F1-nek tényleg nem sok értelme van, de nem azért, amiket leírtál, ráadásul azok nagy része nem is igaz.
2016. márc. 5. 22:27
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!