Kezdőoldal » Sport, mozgás » Versenyek, olimpiák » Miért nem úgy vannak megcsinál...

Miért nem úgy vannak megcsinálva a Forma 1-es autók, hogy távirányítóval is lehet őket irányítani? Ezáltal ha valaki elveszti az eszméletét menet közben, legalább a falnak nem csapódna neki. (Senna, Massa)

Figyelt kérdés
A feketedoboz persze rögzítené, hogy a verseny során lett-e az autó távirányítóval irányítva, hogy a csalásokat kizárják.
2011. júl. 30. 17:10
1 2
 1/11 escrogar ***** válasza:
ha egy ilyen autó megindul, eszméleted veszted, és sodródik kifelé, onnan sehogy nem lehet megfogni...
2011. júl. 30. 17:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
Senna öngyilkos lett, vagy merénylet áldozata lett. Szerintem. Massa esete pedig igazán egyedi.
2011. júl. 30. 17:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
A sodródást már sehogy nem lehet megfogni, ha a pilóta elájult akkor a kocsi kapott egy nagy ütést és irányíthatatlanul repül. A mai autók meg úgy vannak megtervezve hogy elég nagy becsapódási energiákat is el tudjanak vezetni (ezt kívülről is látni darabokra hullik a pilótafülkén kívül a leszakadó alkatrészek meg elviszik az energiát.)
2011. júl. 30. 18:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:
A 2. válaszoló véleményét osztom minden tekintetben.
2011. júl. 30. 18:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
Egy ilyen kocsit nem lehetne így irányítani. A második válaszolónak meg butaságokat ne írjál. Senna pont olyan ember volt aki sose lenne öngyilkos+ egyértelmű választ adtak hogy miért halt meg.
2011. júl. 30. 18:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 A kérdező kommentje:

Szóval ti azt mondjátok, hogy sosem áll elő az a helyzet, hogy a pilóta eszméletét veszti, és olyan helyzetbe kerül, hogy ha az eszméletvesztés nem következne be, akkor a baleset még elkerülhető lenne.


Magyarul eszméletvesztés szerintetek csak akkor következik be, ha az autó így is - úgy is ütközne.


Én arra a példára gondolok, ha teszem azt egy csavar leesik a versenyző előtt lévő autóról, és az úgy fejbekapja, hogy rögtön elájul, mint ahogy erre élő példát is láthattunk 2009-ben. Ha ekkor egy biztonsági ember aktiválná a féket az autón, illetve irányt változtatna, akkor legalább a falhoz csapódás megakadályozódna, avagy akár egy másik autóval való ütközés.

http://www.youtube.com/watch?v=xjd5p8dDQdU első 8 másodperc

Biztos vagyok benne hogy balra lehetett volna iránytani a kocsit, majd benyomni a féket, hogy a kavicsos részen álljon meg.

2011. júl. 30. 19:40
 7/11 anonim ***** válasza:
Itt az ütközés gyakorlatilag annyit számított, mint egy szúnyogcsípés. És egyébként utólag derült ki hogy fejbe csapta a csavar és elájult. Abszolút nem reális az ötleted nincs idő ilyenkor kívülről reagálni.
2011. júl. 30. 20:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 A kérdező kommentje:
Köszönöm!
2011. aug. 1. 23:22
 9/11 anonim ***** válasza:
Igen itt az ütközésnek szinte semmi lényege. A pilótával mindig elötte történik valami. (Massa, vagy akár a Formula2-es Henry Surtees esetében). Ami Sennát illeti nem sokat tudok mondani, de akkor még nem volt annyira biztonságos az autó, mint most.
2011. aug. 16. 17:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim válasza:
Szerintem a Forma1 csak pénzkidobás, 1 óra alatt számoljátok már ki mennyi üzemanyag megy el (nem a pénz a lényeg, hanem az erőforrás), a nagy semmiért, mert úgyis az nyer, akit a csapat kijelöl :S a pilóták meg önszántukból mentek oda, annyi fizetésért vállalhatják is a kockázatot..
2011. aug. 17. 11:56
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!