Senna egy mai versenyautóval megtudná dönteni a Hungaroring csúcsát ?





Na akkor tegyünk néhány dolgot tisztába.
Valóban voltak olyan idők, amikor a züllött életvitelű versenyzők és a kerti sufniban megtervezett-megépített autók is labdába rúgtak, utoljára a 70-es években. A 80-as évek elejétől alapjaiban ugyanaz a profizmus határozza meg a Forma 1-et, mint manapság. Senna már ebbe csöppent bele. Ami a fittségét illeti, még az újonc évében volt egy-két futam ami fizikailag eléggé lefingatta a versenytáv végére, és ez jó lecke volt neki, innentől az egész további karrierje során mindig komolyan vette az edzést. A turbókorszak autói egyébként az F1 történetének legnagyobb teljesítményű monszterei voltak, szóval bírni kellett a strapát, majdnem annyira mint mostanság. Ami a különféle segítő rendszereket illeti, az csak egy rövid időszak volt a 90-es évek elején, és egyébként a Williams volt az a csapat, amelyik mindig egy ütemmel a többiek előtt járt és a legfejlettebb autókat készítette.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!