Nicholas Latifinek lehet még esélye visszatérnie az F1 mezőnyébe? Örülnétek neki?
nincs túl sok esélye, de esetleg előfordulhat, van az a pénz (plusz más fizetős versenyzőkhöz képest mégiscsak mellette szól három évnyi tapasztalat). főleg, ha új kiscsapat is jön az F1-be
de amúgy nem örülnék neki. az eredményeit tekintve nem igazán van helye a top kategóriában, mások méltóbbak lennének rá.
Ha csak anyagi kérdés, van esélye, ha szakmai, akkor nincs.
Tudom, hogy egy Williams-szel nehéz villantani, de ő egész egyszerűen nem ütötte meg a szintet, nem az F1-be való. Nem tenne boldoggá a jelenléte.
Latifi fizetős versenyzőként volt jelenen. Ha lesz olyan csapat, amelyiknek szüksége van a Latifi család pénzére, akkor lesz lehetősége.
Jelenleg fizetős pilóta Magnussen, Stroll, Dzsó, Cunoda, és valamilyen szinten a williamses pilóták is (Albon, Sergeant (előbbit a red bull támogatja (mivel hogy félig thai cég)). Sergeant-öt meg a fszom tudja ki fizette be, de pocsék választás volt 😃)
Sergeant mögött ott az USA piaca, és valóban, egyelőre nem villantott túl sokat.
Magnussen amúgy mitől fizetős?
Magnussent a szponzorai fizetik be. Tehát ha úgy vesszük, hogy az a fizetős pilóta, aki nem a csapatától kapja a fizetését, vagy valamilyen háttéralku miatt van csak ott, ahol, akkor abba Magnussen is beletartozik.
Próbáltam keresni hogyan is van ez, de nem igazán ad jó találatokat a google
Itt azért a lényeg le van írva.
Tehát van pár dán cég, akik dán pilótát akarnak az F1-ben látni, és ez jelenleg Magnussen. Tehát nem feltétlenül szakmai érdekek döntöttek a Haasnál Magnussen újraszerződtetésekor.
Remélem így érthető, hogy miért gondolom őt fizetős pilótának.
Nyilván valahol minden F1-es pilótának vannak szponzorai, akik visznek pénzt a csapathoz, és nehéz belőni hol van a határ így. Lehet van olyan értelmezés, ami szerint Magnussen nem tartozik a fizetős pilóták közé. Én azokkal nem értek egyet. A Haasnak kell a pénz, és a lehető legjobb pilótát próbálták meg kiválasztani, aki tőkeerős szponzort is tud magával hozni. Egy ilyen ratyifi(Latifi) félénél mindenképpen jobban jártak a kis Kevinnel.
"Magnussent a szponzorai fizetik be. Tehát ha úgy vesszük, hogy az a fizetős pilóta, aki nem a csapatától kapja a fizetését, vagy valamilyen háttéralku miatt van csak ott, ahol, akkor abba Magnussen is beletartozik."
"Tehát van pár dán cég, akik dán pilótát akarnak az F1-ben látni, és ez jelenleg Magnussen"
Melyek ezek a cégek?
Magnussen idei gázsija a Haasnál évi 5 millió USA-dollár, ehhez képest a főszponzor, a MoneyGram is csak évi 20 millió dolcsit hoz. Szóval gondolom, hallanunk kéne ezekről a dán cégekről, ha elvileg súlyos dollármilliókkal tápolják a Haast.
A legtöbb partnerük amerikai.
A Jack&Jones támogatta komolyabban még Magnussen első Haas-korszakában, de ők sem voltak annyira komolyak, kb. pont annyit adtak a Haasnak, amennyi Magnussen fizetése volt, a csapat részéről pénzügyi szempont ez így nemigen hoz hasznot. Szóval akkoriban sem igazán lehetett fizetős pilótának nevezni, manapság meg végképp nem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!