Kezdőoldal » Sport, mozgás » Versenyek, olimpiák » Nicholas Latifinek lehet még...

Nicholas Latifinek lehet még esélye visszatérnie az F1 mezőnyébe? Örülnétek neki?

Figyelt kérdés

2023. jún. 21. 23:17
1 2 3
 1/21 anonim ***** válasza:

nincs túl sok esélye, de esetleg előfordulhat, van az a pénz (plusz más fizetős versenyzőkhöz képest mégiscsak mellette szól három évnyi tapasztalat). főleg, ha új kiscsapat is jön az F1-be

de amúgy nem örülnék neki. az eredményeit tekintve nem igazán van helye a top kategóriában, mások méltóbbak lennének rá.

2023. jún. 21. 23:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/21 anonim ***** válasza:
szóval úgy tudnám summázni, hogy nincs sok esélye, de ha egy kiscsapat habozna egy fizetős Baumgartner és egy fizetős Latifi között, akkor valószínűleg az utóbbi mellett döntene.
2023. jún. 21. 23:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/21 anonim ***** válasza:
Nem igazán és nem örülnék neki. Félreértés ne essék, személyiségre nagyon szimpatikus, de a pályán túl sokat hibázik. A mostani versenyzők közül egyiket sem cserélném le rá.
2023. jún. 22. 06:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/21 anonim ***** válasza:

Ha csak anyagi kérdés, van esélye, ha szakmai, akkor nincs.

Tudom, hogy egy Williams-szel nehéz villantani, de ő egész egyszerűen nem ütötte meg a szintet, nem az F1-be való. Nem tenne boldoggá a jelenléte.

2023. jún. 22. 07:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/21 anonim ***** válasza:
Latifi azon kevesek egyike, akiknek semmi esélye sincs...örülnénk-e neki? Hát ő neki max a honfitársai, meg a családja drukkolt, de senki más!
2023. jún. 22. 17:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/21 anonim ***** válasza:
0%

Latifi fizetős versenyzőként volt jelenen. Ha lesz olyan csapat, amelyiknek szüksége van a Latifi család pénzére, akkor lesz lehetősége.

Jelenleg fizetős pilóta Magnussen, Stroll, Dzsó, Cunoda, és valamilyen szinten a williamses pilóták is (Albon, Sergeant (előbbit a red bull támogatja (mivel hogy félig thai cég)). Sergeant-öt meg a fszom tudja ki fizette be, de pocsék választás volt 😃)

2023. jún. 23. 11:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/21 anonim ***** válasza:

Sergeant mögött ott az USA piaca, és valóban, egyelőre nem villantott túl sokat.

Magnussen amúgy mitől fizetős?

2023. jún. 23. 12:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/21 anonim ***** válasza:
67%
Magnussen nem fizetős pilóta.
2023. jún. 23. 12:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/21 anonim ***** válasza:

Magnussent a szponzorai fizetik be. Tehát ha úgy vesszük, hogy az a fizetős pilóta, aki nem a csapatától kapja a fizetését, vagy valamilyen háttéralku miatt van csak ott, ahol, akkor abba Magnussen is beletartozik.


Próbáltam keresni hogyan is van ez, de nem igazán ad jó találatokat a google

[link]

Itt azért a lényeg le van írva.

Tehát van pár dán cég, akik dán pilótát akarnak az F1-ben látni, és ez jelenleg Magnussen. Tehát nem feltétlenül szakmai érdekek döntöttek a Haasnál Magnussen újraszerződtetésekor.


Remélem így érthető, hogy miért gondolom őt fizetős pilótának.


Nyilván valahol minden F1-es pilótának vannak szponzorai, akik visznek pénzt a csapathoz, és nehéz belőni hol van a határ így. Lehet van olyan értelmezés, ami szerint Magnussen nem tartozik a fizetős pilóták közé. Én azokkal nem értek egyet. A Haasnak kell a pénz, és a lehető legjobb pilótát próbálták meg kiválasztani, aki tőkeerős szponzort is tud magával hozni. Egy ilyen ratyifi(Latifi) félénél mindenképpen jobban jártak a kis Kevinnel.

2023. jún. 23. 14:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/21 anonim ***** válasza:

"Magnussent a szponzorai fizetik be. Tehát ha úgy vesszük, hogy az a fizetős pilóta, aki nem a csapatától kapja a fizetését, vagy valamilyen háttéralku miatt van csak ott, ahol, akkor abba Magnussen is beletartozik."

"Tehát van pár dán cég, akik dán pilótát akarnak az F1-ben látni, és ez jelenleg Magnussen"

Melyek ezek a cégek?

Magnussen idei gázsija a Haasnál évi 5 millió USA-dollár, ehhez képest a főszponzor, a MoneyGram is csak évi 20 millió dolcsit hoz. Szóval gondolom, hallanunk kéne ezekről a dán cégekről, ha elvileg súlyos dollármilliókkal tápolják a Haast.

[link]

A legtöbb partnerük amerikai.

A Jack&Jones támogatta komolyabban még Magnussen első Haas-korszakában, de ők sem voltak annyira komolyak, kb. pont annyit adtak a Haasnak, amennyi Magnussen fizetése volt, a csapat részéről pénzügyi szempont ez így nemigen hoz hasznot. Szóval akkoriban sem igazán lehetett fizetős pilótának nevezni, manapság meg végképp nem.

2023. jún. 23. 14:34
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!