Forma-1-ben miért nem megy a futam, ha esik az eső?
Aki rendszeresen néz F1-es futamot, tapasztalhatja, hogy az utóbbi időkben, ha esik az eső a futamon, akkor a boxban állva várakoznak kilátástalanul, hogy majd csak egyszer eláll.
Értem én, hogy teljes tempóval versenyezni túl veszélyes, de akkor miért nem csinálják azt, hogy mondjuk végigkörözik a Safety Car mögött a futamot? Annak milyen hátulütője van? Még az is "több" a nézőknek (meg a szponzoroknak), mintha csak állnak és várnak... Azellen mik szólnak, hogy SC mögött addig is menjenek?
Jó, annyit tudok, hogy idéntől kell legalább 2 teljes versenykör, hogy pontokat osszanak, de a fent vizionált SC mögöttit, pl. miért nem lehetett megcsinálni a mondjuk a tavalyi hírhedt Belga futamon? )
Illetve akkor jelenlegi körülmények között a kék, extrém esős gumit, mikor lehet használni? Mert Japánban azt láttuk, hogy mire el merték engedni őket, már a zöld, intermediate gumik is jók voltak, 1-2 kör múlva ment is ki mindenki lecserélni. Akkor tehát mi értelme a teljes esőguminak, ha olyan körülmények között, amikor az kéne, már nem is engedik őket egyáltalán menni?
"Az indikkár meg nászkár se megy esőben mert a cicafiúk nem szeretnek megázni."
Fedett autóban ülnek, nem áznának meg.
Menjél te, kőkemény oroszlán, 300 km/ órás sebességgel vizes burkolaton, nulla látótávolsággal!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!