Miért táplálékkiegészítőket reklámoznak a testépítőkkel, miért nem gyógyszereket?
Mert ezeket akarják eladni a tápkieg cégek, nem gyógyszert árulnak.
Egyébként a szteroidok vénykötelesek, szóval nem is lehetne reklámozni, pláne hogy a nagy részét legális gyárak nem is gyártják.
Már megint ez a téma? A dolog még mindig úgy áll, hogy az ember NEM a táplálékkiegészítőTŐL lesz izmos. Akinek több esze van egy marék molylepkénél, az ezt tudja. Az izmosodás egy komplex rendszer, melynek sok összetevője van. Azon részeit, melyek csak a testépítőknek szólnak, nyilván testépítőkkel fogják reklámozni. Enni mindenki eszik, csirkemellet nem velük fognak. Aludni is alszik mindenki, ágyat sem velük fognak (pedig tehetnék, mert a jó alvás is kell a fejlődéshez). Ellenben kiegeket szinte csak testépítők használnak, így a célcsoportot érdemesebb az adott terület képviselőivel megszólítani. Ha megnézed, reklámoznak sporteszközöket és sportruházatot is testépítőkkel. AZTAAA!
"Gyógyszereket" meg nyilván azért nem reklámoznak egyáltalán, mert illegális és veszélyes a használatuk (direkt van idézőjelben).
De itt is megkérdezem: a George Clooney azért sikeres színész, mert azt a kávét issza, amit reklámoz?
Én úgy tudom, hogy idehaz gyógyszert reklámozni nem lehet. A gyógyhatású készítmények más kategória.
Ha a kérdés egy "fekete-humor" akar lenni, és arra célzol, hogy ..... akkor "megmosolyogtató.
Ezt nem jól tudod Béla. Vény nélküli gyógyszert lehet reklámozni. Nem gyógyhatásút, hanem gyógyszert is. A Richter is reklámozza a nem vényköteles gyógyszereit és nem gyógyhatásúak, hanem komolyabb gyógyszerek.
Wash:
"A dolog még mindig úgy áll, hogy az ember NEM a táplálékkiegészítőTŐL lesz izmos. Akinek több esze van egy marék molylepkénél, az ezt tudja"
Sajnos ilyen könnyen nem lehet levetni a felelősséget. A reklámok és promóciós anyagok igenis úgy vannak beállítva,mintha a táplálékkiegészítők jelentenék a különbséget. Emlékszem,anno tinédzserként megvettem az MD-t,meg a többi f.o.st és mivel semmi tudásom nem volt az edzésről,csont nélkül elhittem,hogy azok a nagy emberek a fotókon tényleg a Cell Tech Hardcore-tól ilyen izmosak. És tényleg éveken keresztül vettem a színes dobozokba csomagolt vackokat,több százezer Ft értékben,már akkor is amikor tapasztaltabb voltam,és tudtam,hogy azok a fickók a fotókon persze kokszolnak. De ugye a koksz csak a "finishing touch",addig persze évekig csak csirke rizs,meg Jumbo,Vörös Zoli is megmondta...Meg persze a tejsavófehérje alapkiegészítő,anélkül nem is lehet edzeni,a legalapabb fehérje,kimutatta XY független orvoscsoport tesztje is a Chihuahua-i egyetemről,itt van a lapban feketén fehéren közvetlenül Tóth Dani képe mellett. Tényleg Dani,milyen kiegészítőket is használtál a versenyfelkészülésed során? "zero isobest,l-glutamine,BCAA Express,Chromium Piccolinate,Über Milk,Pentacarn,creatin foszfát értágító f.s.ztágító". Az egész testépítő ipar egy vicc. Most már csak röhögök az egészen,de ugyanakkor sajnálom is azokat,akik továbbra is súlyos pénzeket költenek ilyesmire,mert valahol tudat alatt az agyukba égették,hogy ettől fognak fejlődni. És igenis,erről a reklámok tehetnek. A vásárló naivitása pedig nem menti fel a cégeket az alól,hogy a reklámjaik megtévesztőek. És akkor finoman fogalmaztam meg,hogy hazudnak...
Nem sokat. Tényleg nem. De ilyenkor meg ott vagyunk, ahogy arról már többször írtunk, akármelyik más hobbi képviselői mennyit költenek a hobbijukra? Minek neked menő horgászbot, amikor egy botra akasztott cipőfűző mellett is tudnál üldögélni a parton?
A marketing eddig sokszor arról szólt, hogy az eladók meg akarták határozni a vevők igényeit, ebben van valami. De nem csak a testépítésben, hanem szó szerint mindenben. Most van alakulóban a holisztikus marketingkoncepció, ami az igények felmérésén alapul, hogy azokat elégítse ki, amikre valóban szükségük van a vásárlóknak. Csak ez ellen meg most divat kapálózni, merhogy jaj az adataink.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!