Kezdőoldal » Sport, mozgás » Testépítés » Szálkásítás szempontjából ez...

Szálkásítás szempontjából ez az étrend milyen?

Figyelt kérdés

Most kezdtem a szálkásítást reggeli pár tojás,zöldség

ebédre rizs, csirkemell. és edzés után vacsora - 6 db tojást-zöldség

szóval egy nap egyszer viszek be szénhidrátot, emellett semmi cukor, ha kávézok akkor egy kis kanál méz

Kezdő vagyok, kérlek titeket ne szóljatok le, milyen lesz hosszútávon ?


2014. jún. 19. 18:08
 1/6 A kérdező kommentje:

csak ásványvizet iszom, és a reggeli általában tojásrántotta, edzés után már csak főtt tojás

a csirkemellet rántva eszem kevés rizzsel, ezt akarom megdobni protein-fat burner kombóval.

2014. jún. 19. 18:12
 2/6 anonim ***** válasza:

Ez így még nem étrend, mert tudni kellene a makrobeviteledet. Azaz pontosan, hogy mennyi fehérje, ch és zsír megy. Hiába jók a kaják, ha abból nem megy elegendő fehérje vagy sok ch lesz.


Szálkásító diéta: napi 2,5-3g*testtömegkg fehérje kell és 1-2g*testtömegkg szénhidrát (ch).

A magasabb ch mennyiségről érdemes kezdeni és ha nincs meg a heti min 0,5kg fogyás, akkor lehet csökkenteni. Viszont ne legyen több a fogyás, mint heti 1kg, mert akkor nagy az esélye az izomvesztésnek.

ezekből kellene összerakni az étrendet:

fehérje: sovány húsok (csirke, pulyka, hal, marha), sovány túró, tojás, protein tápkieg.

ch: zabpehely,barna rizs, teljes kiőrlésű kenyér, sok zöldség.

zsír: omega3, lenmagolaj.


De azért megkérdezem, hogy tudod mit jelent a szálkásítás? Tudod, hogy közben nem lehet izmosodni naturálban, max a nagyon kövér kezdőknél kis ideig. Van rajtad elég izomtömeg, amit érdemes leszálkásítani? :)

2014. jún. 19. 18:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:

Röviden? Szar.


Google --> Sárga kapszula --> Letölt --> Elolvas --> Utána állj neki még egyszer összeállítani az étrended.


Hajrá! :)

2014. jún. 19. 18:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:
köszönöm szépen, úgy vélem igen és komolyan gondolom ezt.