Kezdőoldal » Sport, mozgás » Téli sportok » Mit kell nézni korcsolya...

Mit kell nézni korcsolya vásárláskor? Ajánlanátok jó korcsolyát?

Figyelt kérdés
2010. febr. 10. 17:09
1 2
 1/12 A kérdező kommentje:
ja bocsánat, jégkorcsolyáról lenne szó
2010. febr. 10. 17:10
 2/12 anonim ***** válasza:
Attól függ mit szeretnél csinálni vele(sebesség, mutatványok, vagy csak úgy), meg attól is hogy milyen szinten vagy és milyen szintig szeretnél eljutni.
2010. febr. 10. 20:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 A kérdező kommentje:
kezdő vagyok, csak néhányszor szeretnék kimenni korizni, és nem szeretnék bérelni. Csupán hobby szinten.
2010. febr. 11. 13:32
 4/12 anonim ***** válasza:
műkorcsolya?hokikorcsolya?vagy ha csak úgy kijárni szeretnél akkor szerintem hobby kéne
2010. febr. 11. 16:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 anonim ***** válasza:
Igazán nincs mit néni. A márkásabb tartósabb. Ha a pengét megnézet és acélfényű, akkor jobb a minősge. Ha mattos, inkább a fehér felé hajlik a színe, akkor gyengébb acél. Én ez utóbbiból vettem viszonylag olcsón a madaras áruházban, mert évente-kétévente megyünk le korizni. Viszont az első használat előtt érdemes megéleztetni. Főleg az olcsóbbak között van olyan, amin nincs él. Olyankor mindenfelé megy a kori, csak arra nem, amerre akarod.
2010. febr. 16. 09:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 anonim ***** válasza:
100%

Műanyag hoki korit vegyél, de olyat amiben tudod mozgatni a bokádat előre-hátra, mert ha tök egyenes a szára, akkor az gagyi és hanyatt esel benne :)


A pengéje pedig legyen olyan, hogy nem tök egyenes, hanem domború íves, amin hintázhatsz előre-hátra. Ebben jobban tudod venni a kanyarokat.


Maga a korcsolya ne legyen nehéz, mert akkor elfáradsz benne hamar :)


És legyen kényelmes (inkább 1 számmal nagyobb, mint a lábad), de ne nyomjon a bokádnál se a lúdtalpadnál, mert az hosszú távon kint a jégen baromi szar tud lenni :)