Kezdőoldal » Sport, mozgás » Kerékpározás » Mit tudok kezdeni ezzel a...

Mit tudok kezdeni ezzel a BMX-el? Milyen féle trükköket tanulhatok rajta?

Figyelt kérdés

[link]

[link]

Csak azért, mert hallottam h több féle bmx van és nem mindegy h meiken mien trükköket csinálok. és ha már itt járok arra lennék kiváncsi milyen trükkökkel kéne kezdeni. kezdő vagyok, még sosem trükköztem rajta :D karácsonyra kaptam és azóta rendszeresen használom, de csak mint "közlekedő eszközt", pl kimek parkba körbe biciklizni, öcsémet elviszem ahova akar (hátsó kilépőkre feláll), suliba jártam vele stb. de mostmár érdemes lenne arra is használni amire való :D

2010. júl. 9. 23:25
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:

szerintem az ülést(nyerget)húzd lejjebb,aztán kezdd el,első legyen a bunny hop: [link]

aztán a manualt: [link]

utána nézz a [link] weboldalon.Szerintem utána a bunnyhop 180-t,aztán ha olyan városban laksz ahol van bmx,skatepark akkor menj ki és aki ott van mondd neki hogy heló bocsi hogy zavarok de kezdő vagyok mutatnál pár trükköt.Remélem segítettem:Piiistah^^

2010. júl. 11. 01:08
 2/12 A kérdező kommentje:

:D hello pistaaahh!

a bunny hopot próbáltam, de szerintem nehéz a váz hozzá vagy csak én vok béna O.o

budapesten lakom, ott hol találok ilyen pályát?

2010. júl. 11. 12:31
 3/12 anonim ***** válasza:

Bp Görzenál

Bp., III.ker., Árpád Fejedelem útja 125.

Info: 06-1-250-4800, www.gorzenal.hu

95 óta működő nyitott pálya, változó minőségben. Középen kisebb faelemek: funbox, padkák, bank-ek, wallride, subbox, Vans doboz� Fém borítással van még nagyfélcső, spine-mini, mini. Büfé, néha trails/dirt is a bejárat előtti parkban.

Jelenleg 3 kép van ebben a galériában.

Utoljára frissítve: 2008, január 12 - 16:17

Bp Goodspeed

Cím: Bp., XI.ker., Repülőtéri út 6.

Info: Nagy Péter: +36-20-95-69-346

Bp. legjobb fedett pályája, spine-mini, mini, wallride, bank-padkák, transfer lehetőségek, szivacsgödör, büfé, biliárd, csocsó...

Jelenleg 66 kép van ebben a galériában.