Mit gondoltok erről a bicikliről?
Ez borzalmas egyszerűen. Az első villára szerelt csomagtartó nem csak ronda hanem telepakolva a kormányzást is nehezíti. De a koskormány és a fék váltókarok helyzete miatt előre nem is lehet pakolni semmit az első csomagtartóra, mert beleérnének. Azt se értem, hogy minek koskormány egy ilyen túrázásra szánt öszvérre, az egyenes, vagy hajlított jobb lett volna. A szabvány patkófék helyett a tárcsaféknek mi értelme és haszna van egy országúti vázon? Ennyi pénzért miért nem hidraulikus? Jó látni, hogy félmilliós kerékpárt is szerelnek Alivio hajtókarral és Alivio hátsó váltóval. Ezek szerint sok balek van.
Amin a legnagyobbat röhögtem: a kerékpár gyártója nem merte sehol se közölni, hogy ez az acélvázas, alumínium villás öszvér hány kilót nyom. Én legalább 15 kilóra tippelek, ami 470000 forintos vételárért elképesztő. Trek helyett mehetne erre a vacakra Koliken matrica is, annyi a különbség hogy ez nem olcsó fos, hanem drága fos.
370000 forintért, OLCSÓBBAN kaptok 9,3 kilós, kategóriákkal jobb Shimano Tiagra hajtókarral, váltókkal felszerelt alumínium vázas, karbon villás KTM Strada 1000 (2019) országútit. Ha ízlésficamotok van, akkor erre is tudtok tenni hátulra csomagtartót. Vagy vesztek egy túra hátizsákot.
Teljesen korrekt, egyedül az alumínium villával nem tudok mit kezdeni...
Az előzőeknek: ez egy túrakerékpár; a lényege hogy megpakolva elvigye az embert a világ végéig és vissza -mindezt megbízhatóan.
Hogy a tisztelt második válaszoló kifogásaira reagáljak:
" Az első villára szerelt csomagtartó nem csak ronda hanem telepakolva a kormányzást is nehezíti. " -pont fordítva. Ha a csomagokat elosztjuk az első és hátsó csomagtartókra rögzített táskákba, akkor sokkal egyenletesebb a súlyeloszlás, ami jelentősen javítja a menettulajdonságokat, mivel a súlypont nem kerül túlságosan hátra.
"De a koskormány és a fék váltókarok helyzete miatt előre nem is lehet pakolni semmit az első csomagtartóra, mert beleérnének." -legalább 15-20 cm van a táska és a kormány között...
" Azt se értem, hogy minek koskormány egy ilyen túrázásra szánt öszvérre, az egyenes, vagy hajlított jobb lett volna." -az egyenes vagy hajlított kormányon nincs három standard fogáspont, mint az outin. És egy idő után igen kényelmetlen tud lenni, ha csak egy ponton támaszkodhatsz...
"A szabvány patkófék helyett a tárcsaféknek mi értelme és haszna van egy országúti vázon?" -Egy hosszabb túrán -amire tervezték- 30-40 kg csomaggal megpakolva -pláne ha nedves a felni, esetleg lejtőn- nem biztos, hogy felnifékkel olyan egyszerű megállni. A tárcsafék ilyenkor is üzembiztos.
"Amin a legnagyobbat röhögtem: a kerékpár gyártója nem merte sehol se közölni, hogy ez az acélvázas, alumínium villás öszvér hány kilót nyom." -nem ez a lényeg. Ahol a rider a csomagokkal együtt 120 kiló felett van, ott nem az a pár gramm számít, amit esetleg le lehetne róla faragni...
"370000 forintért, OLCSÓBBAN kaptok 9,3 kilós, kategóriákkal jobb Shimano Tiagra hajtókarral, váltókkal felszerelt alumínium vázas, karbon villás KTM Strada 1000 (2019) országútit. " -Kategóriákkal jobb? Mire? Hosszútávú csomagos túrára? És nyilván olcsóbb, hiszen kiemelted, hogy közönséges aluvázra építették, míg ha esetleg nem tűnt volna fel, a TREK egy minőségi acélvázra épül, ami önmagában jóval többe kerül...
"Ha ízlésficamotok van, akkor erre is tudtok tenni hátulra csomagtartót. Vagy vesztek egy túra hátizsákot" -és megpakolod 40 kilóval, aztán vagy te szakadsz össze alatta, vagy a kerékpár az első pár száz kilométeren...
nem venném meg mert:
nekem majdnem ugyanez a szett (váltók, lánc, karok, stb...) van
sokkal morcosabb cross vázon - fele árért
megvenném: mert extravagánsan néz ki!
outi, meg cargobájk, meg a fa.omtudjamiből összerakott hibrid :DDDDD
Ha a csomitartóra fel lehet gurtnizni egy tálca sört, nekem megfelel! :D
Jól beb..unk a haverokkal menet közben, utána már mindegy hogy néz ki! :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!