Kezdőoldal » Sport, mozgás » Kerékpározás » Teleszkóp becsúszóját lehet...

Teleszkóp becsúszóját lehet papír zsebkendővel takarítani?

Figyelt kérdés
Suntour xcr teleszkóp. Most lett meg. Jó retkes + olajos dzsuva összegyűlt rajta, és letakarítottam. Amikor jó erős lámpával átvilágítottam, láttam, hogy tele van nagyon kicsi karcokkal. Lehet csak túlfújom a dolgokat. Elvégre a por + zsír azért nagyon tudja dörzsölni a teleszkópot. Egyébként ez már az xcr 32, '17-es széria.
2018. jún. 10. 20:14
1 2
 11/13 Wadmalac ***** válasza:
Az lesz, de már csak jövőre. Most ez elmegy. Nem lóg, ez a lényeg, a darabos mozgását túlélem.
2018. jún. 13. 08:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/13 A kérdező kommentje:

Kotyogás egyébként miért olyan nagy baj? Sokkal nagyobb terhelés a lógás miatt?


Szerintem veszek egy becsúszóvédőt. Igazad van, beszívja a port, de legalább nem sérül a teleszkóp, ha pont egy betonoszlopnak dől neki.


Egyébként hogy-hogy alsó kategóriás biciklit vettél? Azt hittem te legalább 500 ezres gépet hajtasz :)

2018. jún. 13. 09:04
 13/13 Wadmalac ***** válasza:

"Kotyogás egyébként miért olyan nagy baj?"

Mert qrvára idegesít minden, ami nem tökéletesen teszi a dolgát. Ha a bringámat a talajhoz koppantom a két kerekével, ott ne zenéljen, zörögjön, kopogjon semmi. Menet közben is csak a küllők hangját akarom hallani a szélben. Se lánczaj, se zörgés, se nyikorgás. Ahogy valami idegen zajt hallok, rögtön keresem és orvoslom a forrását.

Egy kotyogó teló miatti fékezésnél, gödröknél bezörgő villától agyvérzést kapok. Kormánycsapágy-lógás ugyanaz.


"Egyébként hogy-hogy alsó kategóriás biciklit vettél? Azt hittem te legalább 500 ezres gépet hajtasz :)"

Nem az ár a lényeg, hanem az adott felhasználási igényeimnek maximálisan megfelelő gép.

Az országútim egy komplett trikolor 600-as alu gép, Mavic kerekekkel, azon maximálisan oké minden a hobbi-használatomhoz, örökéletű tökéletesen dolgozó alkatrészek.

Nincs igényem a 9-10 gangra, csak jól összeválogatott 8-ra. Nincs igényem DI2-re, de van pontosan, hiba nélkül működő váltórendszerre stb.


A monti meg nálam második csatasor. Terepezés csak túra jelleggel, XC körülményekkel. Ennek megfelelően semmi értelme egy agyonépített lónak, a mostanin szinte minden elegendő. Az Alivio váltók és a hajtókar böki a csőröm, ott lesz egy csere valami 2000 előtti 8 gangos XT vagy CTR cuccra és kész.

Telócsere is valami kemény, max 100 mm rugóutas fémrugósra lesz, többnek nincs értelme.

A 160-as tárcsákat cserélem lézervágatott 180-as rugólemez tárcsákra szinterfém betétekkel és onnantól a fék is elég.

Kész.

Nem mindig a csúcskategória az ideális választás.

2018. jún. 13. 10:48
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!