Rendelt már valaki biciklit webáruházból?
Figyelt kérdés
Mik a tapasztalatok?2018. máj. 12. 01:55
1/6 anonim válasza:
Biztos vagyok benne, mert elég sok webshop árul bringát neten, ha senki nem venne, akkor nem árulnák.
2/6 A kérdező kommentje:
Kedves egyes. Vagy nem olvastad el a kiegészítő kérdést, vagy funkcionális analfabéta vagy, vagyis elolvastad, csak nem tudod értelmezni. Mert ha tudnád, akkor a kérdésre feleltél volna, vagyis hogy mik a tapasztalatok a webáruházakkal. Ennyi.
2018. máj. 12. 13:14
3/6 anonim válasza:
mint minden webáruházzal... vannak jók, meg lehúzósok. most komolyan mi a rákért függ a webáruház attól, hogy bringát vagy egeret árulnak e?
4/6 A kérdező kommentje:
Hát például. Garanciális ügyintézésem van a biciklivel. Vissza kell postáznom nekik a kerékpárt, vagy ki van jelölve egy szervizpont, ahová magam viszem el. Nem mindegy, hogy egy alkatrész cseréért az egész gépet postára kell-e adnom, vagy csak begurulok egy szervizbe, és ta-damm!
2018. máj. 12. 18:53
5/6 anonim válasza:
Miért? Ha veszel egy Philips TV-t, akkor hogy biztosítják a garanciát? Vissza kell küldeni a webshopnak, vagy van Philips márkaszerviz hálózat, ahova beviheted...
6/6 A kérdező kommentje:
Nagyon rossz hasonlat. A bicikliknek a garanciáját ugyanis általában a biciklibolt viseli, nincs központi márkaszerviz. Egy webáruház esetében ugye nincs fizikai bolt, mint ahogy azt már említettem.
2018. máj. 12. 23:07
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!