Szóval, pár évig semmi probléma nem volt a belsőkkel, se a külsőkkel aztán most , hogy az utóbbi időben le lettek cserélve a külsők nagy kopások miatt a belsők meg apróbb lyukak miatt reméltem , hogy minden oké lesz megint. Azonban azt vettem észre , hogy egyik napról a másikra vagy felfújás után egy út valahova és haza és totál lapos mindkét kerekem... de nem értem , hogy mi miatt? nem mehettem ennyiszer üvegeken meg tűkön meg mi egyeben ha az elmúlt 4 évben se.. aztán mondta egy barátom , hogy "le vannak ragasztva belül a kerekek?" én meg csak néztem, hogy mit jelent ez. Mondta, hogy a küllők ha mozognak lehet kiszúrják és volt is párszor probléma a küllők kiesésével mozgásával stb. TOTÁL újak a külsők és a belsők, nincsnek fent 1-2 hete mégis minden nap leeresztenek , lehet ez a probléma??
Akármi egyéb probléma lehet és valaki tud ötletet kérem írja azt is!
küllövédő szalagot rakj a felni belső részére, ha van akkor rakj még 1 et.
egyébként anyám bicaján is ereszt az első, de csak annyira hogy 2 hét kb mire használhatatlanra lapul, de szétszedi lusta vagyok inkább 2 hetente felpumpálom.
2017. dec. 13. 13:10
Hasznos számodra ez a válasz?
2/6 anonim válasza:
Nekem egyszer volt egy ilyen rejtélyes megtapasztalásom. Amikor ikszedszerre is leeresztett, akkor a belső keletkezett pici lyuk elhelyezkedéséből kiindulva megkerestem azt a helyet, ahol a külsővel érintkezhetett és ujjbeggyel végigsimítva végül találtam egy pontot, ahol valami hegyes kiemelkedés volt a belső oldalon. Megkerestem ennek a külső oldali részét és nagy nehezen felfedeztem, hogy egy rózsa tüske volt beleszúródva a külsőbe. A külső oldalon teljesen egy szintbe kopott a gumival, ezért nem lehetett csak úgy ránézésre megtalálni. A belső oldalról kellett megnyomni egy kemény tárggyal és akkor kiemelkedett a külső oldalon.
2017. dec. 13. 13:28
Hasznos számodra ez a válasz?
3/6 anonim válasza:
A kerék normál vagy duplafalú ? Érdekes lenne ha belülről a küllő csavar hasítaná meg őket mert gy védőszalagnak benne kell legyen . Ahogy javasolták a külsőket nagyon lassan tapogasd belül körbe és a belsőket fújd fel és mártsd vízbe így keress lukakat rajtuk ... Egy javítószett 800-1200 Ft amit 7-10szer felhasználhatsz a belsőkön .Egy defektnél már bejön az ára .
2017. dec. 13. 14:19
Hasznos számodra ez a válasz?
4/6 Alex Fly válasza:
Azér új gummák esetén én megnézném a szelepeket is...
2017. dec. 13. 16:38
Hasznos számodra ez a válasz?
5/6 anonim válasza:
Felniszalagra lesz szükséged. Ha a lyukak belül vannak a belső gumi és a felni találkozásánál, akkor egyértelmű. De ki rakta neked össze ezek nélkül? Boltban se mondták? Ha oldalt lyukad, akkor a felnid széle van elhajolva vagy sorjás. A rosszul felrakott külső is kicsípi ám a felninél a belsőt! Ha a futófelületről jön, akkor az bizony gagyi külső. Minden kiszúrja, ha nem szeded ki minden alkalommal a befúródott darabokat, elleszel vele...
2017. dec. 14. 18:57
Hasznos számodra ez a válasz?
6/6 anonim válasza:
Az új belsőt is érdemes átnézni. Én megvettem a jó nevű, Schwalbe belsőket, aztán 4-ből kettő ment a kukába. Egy eldurrant, egyen pedig alig észrevehető kis lyukak voltak, ahol eleresztette a nyomást. Víz alatt is csak másodszorra vettem észre, mert pár másodpercenként lett csak egy icipici buborék.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!