Nem állítható keménységű a teleszkópom és aszfalton nincs is szükség teleszkópra, ha a két villát átfúrom és átdugok 1-1 csavart az megoldás lenne, vagy elrontanám?
A biciklim elöl teleszkópos, ami jól jön, ha terepre megyek, de aszfalton nem előnyös. Azt találtam ki, hogy a két teleszkópot átfúrom és átdugok a lyukon 1-1 csavart. Ezzel tönkretenném a teleszkópokat, vagy nem?
Egyébként nagyon alap teleszkópok, inkább rugós villának nevezném őket.
Ugyan mi olyan nagy dolog egy vascső átfúrásában?
egy ilyen rugósvilla nem szerszámacélból készül. Legjobb esetben cro-mo cső, mint a komolyabb acél kerékpárvázak.
Csak nem kell ész nélkül nekiesni. pár darab vasat már szétvágtam, ráadásul a legtöbb úgy sikerült, ahogy terveztem.
Tudom, miről beszélek.
De bocs, most nincs szétfúrható rugósvillám, hogy neked oktatóvideót készíts
A jobb minőségű telókon alkalmaznak keményebb, kopásálló réteget a csúszószárakon, a tecsó kategória sima húzott acélcső, esetleg krómozva. Aki próbál már krómozott csövet fúrni, az tudja, hogy akármilyen gagyi acél figyel a króm alatt, azért nem egy leányálom ,amíg a fúró bekezdi.
De mint írták is, könnyű, nem könnyű, ne fúrd ki!
Életveszélyes gyengítés.
Arról nem is beszélve, hogy rázós terepre érve úgy széttapsolná a furat és a csavar egymást, hogy kukaéretté válna a komplett villa.
Ha mindenképpen mereven is akarod használni, ne légy rest szétkapni és merev villás használathoz passzoló méretű acélcső darabok kerülhetnek be a rugó helyére, aztán az előfeszítéssel le kell húzni kotyogásmentesre. Tudom, hogy sokkal több idő, mint egy csavart betenni-kiszedni, de legalább nem vágod tönkre.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!