Tényleg hétszázezer egy normál országúti kerékpár?
igen, azt gondolom hogy jól mondják 250 től kezdőik egy normális tartós országúti bringa, 700 ezer ft ért már komolyabb versenygépet veszel, de a titok ott van hogy egy 250 ezressel is lehet úgy menni mint egy 1,5 millióssal ha edzett vagy akkor bár számít, de mivel a többség nem az, ezért nem oszt, a bringa mérete hogy jó legyen rád 50x fontosabb mint a márka vagy a felszereltség /nyilván 250 ezer vagy feletti árszintre gondolok, ott már a szett és a kerék is jó amivel kapod/ vannak jó márkák ahol az ár érték arány verhetetlen
rose, canyon, cube, wilier
aztán vannak prémium márkák
specialized, trek, giant, ridley és még sorolhatnám mert rohadt sok van
és a brutál drága márkák amiknél a nevet fizeted meg de felszereltségben ugyanazon áron más gyártónál 2x jobb bringát kapsz
Pinarello, Bianchi-t is ide sorolnám, bár sokan meg fognak kövezni, lehet az egyik legrégebbi olasz gyártó, de ár érték arányban nem az igazi, azért mert Pantani papa ment vele anno, a Wilierrel is ment, és sokkal olcsóbb és jobb márka, - egyéni véleményem.
régen ilyenem volt, olyan 80-90 közt vettük, full 105-össel felszerelve, ez ugye full aluminium vázas, kb. 10 kiló volt, vagy picit kevesebb, ezzel nem kell világszinten lenni, ahhoz, hogy a magyar mezőnyt szétverje az ember.
most egy ilyenem van 110-ért, ultegra fékek és hátsó váltó, 105-ös első, és egy kissé érdekes megoldás, mert sora az egyik, tyagra a másik váltó. karbonvilla, aluváz, kb. 9,5 kg, szintén megfelelő ahhoz, hogy az ember nagyon komoly szinten tekerjen vele. Vagy tévedek?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!