Váltsak patentprdálra? Véleményeket kérnék szépen!
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Én nem azzal kezdenék. Nagy zakó lehet abból, ga elfelejted, hogy a lábad "oda van kötve" a biciklihez
Szerintem kezdetnek végy egy fémkeretes pedált, ami jobban kapaszkodik a cipőtalpba.
Tegyél rá klipszet (kosarat). lehet olyat kapni, amibe nem kell szíjat fűzni, csak az "eleje" van meg. Ez segít a lábadat helyes pozicióban tartani, véd az előre lecsúszás ellen. ez máris sokat segít. és az egész beruházás kb 5000 ft, de akkor már nagyon jó pedált vettél.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Nekem gumis városi pedálom van, nem nagyon csúszkál csak ha vizes, de még akkor sem annyira, mint a fémkeretes. Ráadásul az elkezdte szétenni a cipőimet, így lecseréltem.
Ami az enyémben gyenge az a csapágyazás. Most ilyenre akarom majd cserélni.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
Két dolog szól csak az SPD ellen:
1. mint írták is, a jó minőségű cipő + pedál jó 40 ezres beruházás.
2. rutintalanul kényelmetlen lehet városi forgalomban minden kereszteződésnél megállva és indulva újra belépni a pedálba. Itt, amíg nem jön bele az ember, előny lehet az egyoldalon taposós, másikon spd-s pedál, de ha belejössz a bepattintásba, Q zavaró lehet, ha a belépéshez be kell forgatni a pedált, ott már a kétoldalas spd a kényelmes.
Én országútin is kétoldalas spd-szerű Time pedált használok, gondolnom sem kell már a be- és kilépésre, kifejezetten rosszul érzem magam olyan bringán, ahol nincs fogva a talpam a pedálon. A jót könnyű megszokni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!