Mitől függ, hogy ki e tudnám cserélni a hajtókart és a fogaskoszorút a csehszlovák gyártmányú Favorit országúti kerékpáromon?
Ki szeretném cserélni a hajtókart- Shimano Tiagra 12-re (52-39fog-ra), fogaskoszorút pedig 10 sebességes fogaskeréksorra- (Shimano 105 '11 (CS-5700) erre).
Mitől függ, hogy fel e lehetne őket szerelni a kerékpárra?
ÉS ha megoldható lenne a szerelés akkor mi a véleményetek ezekről az alkatrészekről?
Előre is köszi a válaszokat.
Ha a csehszlovák gyártmányú Favorit országúti kerékpárodon a középcsapágy menete olyan, mint manapság, akkor egy monoblokk beszerelés után mehet az áhított hajtómű. Ezt én speciel nem tudom, talán beesik ide egy veterán szerelő :)
Hátul pedig agyat kell cserélned, mert fizikailg nem lehet feltenni az új sort. És ezt is egy rutinos szerelő tudná, hogy az új agy szélessége hogy alakul a Favorit vázban.
Utána természetesen le kell cserélni az első/hátsó váltót és felszerelni a megfelelő, a váltókhoz illeszkedő modern váltókarokat vagy fékváltókarokat. Ezt is átgondoltad?
Hogy nem lesz két fillér az nem kérdés :)
De valójában az a kérdés, hogy a csehszlovák gyártmányú Favorit országúti kerékpárod gyári alkatrészekkel szerelt vagy pedig már széjjeltuningolt ócskavas? Mert ha még a gyári alkatrészekkel létezik a Favoritod, akkor egy utolsó akasztanivaló barbár vagy, ha ezt az állapotot fel akarod számolni. Ha már széjjeltuningolt szecskavágó, akkor természetesen azt csinálsz vele, amit akarsz. Akár rákölthetsz 100 ezret is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!