Egy 90-es évek elejei vázba simán be tudok szerelni egy integrált hajtóművet ugye?
Van egy régi puch vázra épített bringám, aztán egy haverom, aki komolyabban veszi a sportor eladna nekem 60ért baráti áron egy full dura ace szettet, de pont egy puch mistralos fel
újítós blogban írja egy srác, én azt értelmeztem az írásból, hogy a csapágyház 2 oldalát kell síkba maratni. Régi telóról nem tudok linkelni, de google puch mistral felújításra az első találatok közt hozza ki, egy bkv kapaszkod
ó zöld bringáról lehet felismerni a cikket.
Hát a jófene tudja, szerintem kicsit túl lett ez lihegve.
Az tény, hogy fontos a csésze minél jobb felfekvése, de ezt ügyesen-okosan némi türelemmel, otthon, egy tolómérővel és reszelővel felszerelkezve is össze lehet hozni. Persze egy modernebb mai alu vagy karbon váznál ez a felület simább, párhuzamosabb, de kell is, mert kisebb meghúzási nyomatékot enged az alu menet.
Itt találsz egy szerelési leírást is, semmi extra, nem előírás a hajtóműház felmunkálása.
Ugyan integrált tengelynél én nem láttam soha leírva sehol, de én legalábbis négyzetkúpos monoblokknál mindig szoktam használni a csészékre Loctite menetrögzítőt.
Már ha az a csésze már volt bontva, mert tudtommal a shimano menetes csészéken gyárilag mindig van szilárd menetrögzítő trutyi.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!