Hogyan erdemes elkezdeni az orszaguti kerekparozast?
Aprilis ota tömegközlekedes helyett biciklivel jarok dolgozni. Egy hasznalt Csepel Landriderem van, nagyon kezes joszag,de elkezdett erdekelni az orszaguti kerekparozas.
Erdekel,hogy kezdökent milyen tipusu versenybiciklit erdemes beszerezni.
Pl a mostani bicom marokvaltos. A regebbi versenybicikliken a valto a vazon van....szokatlan lenne lehajolgatnom, de a fek-kar valtosok dragak.
Nezzetek el nekem,mert laikus vagyok,de a vekonyabb kerekkel mennyire nehez a gödrökön, repedeseken, villamossineken keresztülmenni, kanyarokban nem könnyebb vele kicsuszni?
blogokat forumokat, kerekparos oldalakat ajanlhattok,ami ilyesmihez kapcsolodik
elöre is köszönöm
20-60 között is lehet találni németből behozott alig használt, de sokszor 15-20 éves csodákat, amikről az eladó (szerencsére) sokszor azt sem tudja mit ad el...
én is nemrég vettem egy raleigh bringát full shimano 105-ös szettel, a fogasokon semmi kopás fel nem lelhető, prímán működik a kecske, 25000 pénzembe került.
"vekonyabb kerekkel mennyire nehez a gödrökön, repedeseken, villamossineken keresztülmenni,"
A versenybringázás ezen része szopás szopás hátán, de úgy kitátott szájjal. Ugyan nem BP-n nyomom, de mikor a montival megyek a városon át, lényegében csak a kereszteződésekben kell lassítani, mert átmegy mindenen. A vékony kerékkel meg állandóan lassítgatok, kerülgetek minden kis szirszart az úton/kerékpárúton. Fél szemed állandóan az aszfalton, de ha nem figyelsz és belerongyolsz egy kifagyásba, már sérül is a felni, kicsípődik a belső.
Szóval sima úton a versenybringa sok örömet ad, de rossz úton sok a szívás.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!