Kezdőoldal » Sport, mozgás » Kerékpározás » Hogyan erdemes elkezdeni az...

Hogyan erdemes elkezdeni az orszaguti kerekparozast?

Figyelt kérdés

Aprilis ota tömegközlekedes helyett biciklivel jarok dolgozni. Egy hasznalt Csepel Landriderem van, nagyon kezes joszag,de elkezdett erdekelni az orszaguti kerekparozas.

Erdekel,hogy kezdökent milyen tipusu versenybiciklit erdemes beszerezni.

Pl a mostani bicom marokvaltos. A regebbi versenybicikliken a valto a vazon van....szokatlan lenne lehajolgatnom, de a fek-kar valtosok dragak.

Nezzetek el nekem,mert laikus vagyok,de a vekonyabb kerekkel mennyire nehez a gödrökön, repedeseken, villamossineken keresztülmenni, kanyarokban nem könnyebb vele kicsuszni?

blogokat forumokat, kerekparos oldalakat ajanlhattok,ami ilyesmihez kapcsolodik


elöre is köszönöm


2015. máj. 30. 22:45
 1/5 megadeth18 válasza:
100%
Normál országútiba megfelelő külsővel kb. 7-9 bár nyomás kell. Vékony a kerék, ennek következtében a villamossínbe beszorulhat. A külső országútira sima, nem bordázott. Ha merőlegesen mész rá, akkor általában nem probléma, de vannak olyan ramaty állapotban lévő villamossínek -tele kátyúval körülötte-, ahol már kaptam durrdefektet, pedig le is lassítottam (fiumei út a kerepesi temető mellett). Gödrök, kátyúk mindenképp kerülendők, a 8-9 bár nyomású kerékben elég nagy kárt tudnak okozni. Ha olyan út van, ahol nincs sima részleg végig, országútival kerüld el! Ha nem akarsz napi 200 km-eket menni, akkor egy közepes minőségű országúti is megteszi. Nekem fékkarváltós van, jól működik. De nem szenvednél hátrányt sima váltóval sem. Ha kompletten akarsz venni bicót: Gepida, Merida, Bianchi, Focus, stb. Testbikon olvass véleményeket.
2015. máj. 30. 22:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
100%
Dolgozni járáshoz versenybringa helyett szerintem jobban járnál egy városival vagy ha sportosabbra vennéd a figurát, valamilyen trekkinggel. Rettenetes sokat ront a közlekedés komfortérzetén, ha minden kátyú, minden járdaszegély stb. veszélyt jelent a biciklidre.
2015. máj. 30. 23:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
100%

20-60 között is lehet találni németből behozott alig használt, de sokszor 15-20 éves csodákat, amikről az eladó (szerencsére) sokszor azt sem tudja mit ad el...

én is nemrég vettem egy raleigh bringát full shimano 105-ös szettel, a fogasokon semmi kopás fel nem lelhető, prímán működik a kecske, 25000 pénzembe került.

2015. máj. 31. 00:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:

"vekonyabb kerekkel mennyire nehez a gödrökön, repedeseken, villamossineken keresztülmenni,"


A versenybringázás ezen része szopás szopás hátán, de úgy kitátott szájjal. Ugyan nem BP-n nyomom, de mikor a montival megyek a városon át, lényegében csak a kereszteződésekben kell lassítani, mert átmegy mindenen. A vékony kerékkel meg állandóan lassítgatok, kerülgetek minden kis szirszart az úton/kerékpárúton. Fél szemed állandóan az aszfalton, de ha nem figyelsz és belerongyolsz egy kifagyásba, már sérül is a felni, kicsípődik a belső.

Szóval sima úton a versenybringa sok örömet ad, de rossz úton sok a szívás.

2015. máj. 31. 12:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
hát mint a neve "országúti" is mutatja, nem városi közlekedésre van kitalálva. amúgy meg lehet vele tanulni kisebb bunnykat, én tök finoman tudok vele padkázni, vagy kisebb kátyúkat átugrani.
2015. máj. 31. 12:59
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!