Kezdőoldal » Sport, mozgás » Kerékpározás » Csepel Woodlansd Sport kerékpá...

Csepel Woodlansd Sport kerékpárról vélemények, és egyéb kérdések?

Figyelt kérdés

Ha minden jól megy, akkor húsvét után egy ilyen biciklinek leszek a gazdája (26-os kerekekkel és 20-as vázzal, rikitó piros színben), és kérdezem, hogy kinek mi a véleménye ezzel a biciklivel kapcsolatban?

Újonnan 95K lenne, de a srác akitől hoznánk (normál bicikli bolt) azt mondta, hogy 80K-ig le tud menni, és a mostanimat és beszámíttathatom, szóval ~65K-ér jutnék hozzá, és itt jön egy olyan kérdés, hogy (bocsánat de nem vagyok benne a biciklis témában nagyon) teljesen alap lenne a bicikli, és a fékpofák a felnin fognának (?), de én nem szeretném azt, hogy onnét a fekete festéket lekoptassa, szóval arra gondoltam, hogy tárcsaféket rakatok rá, de nem tudom hogy mennyire érné meg, haveromnak tárcsa fékes a biciklije, de azt mondja, hogy ha lemossa a biciklit, akkor utána magasnyomásúval (levegővel) kifújatja a vizet a fékből, vagy kiteszi a napra, hogy minél előbb száradjon, különben annyit fog, hogy talpal előbb megállítja, és ez az ami miatt félek leginkább, mert ha én egyszer elindulok biciklizni, akkor az esetek 99%-ban tuti hogy kihajtom a bicikliből a 21 sebességet, és hát onnét nem éppen 2 másodperc megállni, sikerült már 60 km/h sebességgel tekerni, és hát kerékcsikorgatás lett a vége, mert a kocsival jövő meg vette figyelembe az elsőbbségadásra kötelező táblát.

No meg olyan kérdés még, hogy mennyire lenne jó a Woodlans Sport egy kisebb terepezésre, itt nem kell komoly dologra gondolni, egy földes, kicsit homokosabb úton mennyire lenne neki egészséges, meg néha néha egy kisebb ugratás kb 4 lépcsőfok magasságból, mivel a Hauserem mindenféle teleszkóp nélkül 7 évet ment alattam, és 7 év alatt az ugrazásokkal nem tudtam benne kárt tenni, akkor azért a Woodlands nehogy köhögősre vegye majd alattam.

Elsősorban iskolába járás lenne a fő cél, és városi/terep közlekedés.


A válaszokat/véleményeket előre is köszi!

U.I.: bocsi a regényért!



2015. ápr. 4. 19:15
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
Ez egy belépő szintű bicaj, alap dolgokra elég, de ennek az árán már használtan komolyabbat bírsz venni.A terepet bírja jó gumikkal...
2015. ápr. 4. 19:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 A kérdező kommentje:
Hát azért 95K helyett kb 65K-ért szerintem elég jó vétel már a Woodlands, főleg, hogy most (kb 3 hónapja) Cruiser félével járok és egyszerűen olyan rossz, hogy legszívesebben összegyűjteném az össze olyan biciklit és felgyújtanám a fenébe.
2015. ápr. 4. 20:13
 3/12 anonim ***** válasza:
70-80-ért már olyat veszel amin Deore van, míg ezen Tourney vagy Altus.
2015. ápr. 4. 20:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 A kérdező kommentje:

Őőőőőő, wut?

Az váltóhoz kapcsolódik nem??

Igazából nekem nem kell az a csúcs felszereltség meg csilli villi, no meg a 65K-et is elég nehezen tudom csak kiköhögni, szóval a 70-80 az felejtős lesz, eleve úgy indultam hogy 50-nél többet nem szeretnék rá költeni, de apám mondta, hogy inkább fektessünk bele +10-15-öt, annyival tovább fogja bírni alattam, a mostanit 50-ért vettük és 7 évet bírt (magasságomból adódóan nem tudom tovább használni, térdel verem a kormányt, annyit nőttem a télen).

2015. ápr. 4. 21:12
 5/12 A kérdező kommentje:
Tárcsa fékről valamit tudsz mondani, hogy mennyire éri meg, már csak úgy esztétikailag is.
2015. ápr. 4. 21:13
 6/12 anonim ***** válasza:

Azért a plusz költségért amit egy tárcsafék felszerelése jelentene már egy komolyabb bringát is kapni, amin neadjisten már eleve az van. Olyan +30-40ezerrel alsóhangon simán számolhatsz egy tisztességes hidraulikus tárcsafékért, mechanikusra meg kár beruházni, szerintem nincs az a V-fék ami ne lenne jobb annál.

Amúgy ez egy nagyon alap bringa, sima földútnál komolyabb terepre nem vinném. Én is inkább használtakat nézegetnék ennyiért, 27,5-ös és 29er mánia miatt a jobbnál jobb 26"-os kerókat szinte utánad hajigálják mostanában.

2015. ápr. 4. 21:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 anonim ***** válasza:
Maradjon a V fék, vagy max cseréld re egy komolyabbra, de a tárcsafék sokba lenne. Egy normális 20 ezertől kezdődik plusz egyéb költségek. Én ettől függetlenül használtat vennék még mindig. Ami használtan 65-70, az ùjonnan kb. 200. És valszeg nem 7 évig birná, hanem 15 vagy tovább.De alap dolgokra és évi 2-3ezer km-re megteszi.
2015. ápr. 4. 23:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 A kérdező kommentje:
Mivel nem vagyok otthon a témában, nem tudsz ajánlani egyet?
2015. ápr. 4. 23:14
 9/12 anonim ***** válasza:

Ajánlani nehéz, mert meg kell nézni mi a választék, jó-e a méret meg gondolom Kambodzsába sem akarsz elutazni érte. Használtan ennyiért a Deore szett már simán benne van, villából Suntour XCR/XCT 100 mm-esek már megteszik, ha szerencséd van találhatsz Rockshoxot is. A tárcsafék még hááát necces, előfordul, de szerintem olyan 90ezer alatt még használtak között sem jellemző. De olyan bicaj már akad amit egyszer majd érdemes lehet tárcsafékkel felturbózni.

Ha ez még nagyon kínai, ajánlom, hogy vásárlás előtt merülj bele pár napig például a testbike.hu olvasgatásába sok minden kitisztul és megtanulod mikre figyelj.


Amúgy ez például nem egy rossz darab:

[link]

2015. ápr. 5. 00:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 A kérdező kommentje:
Csak az a baj, hogy még Óbudára se tudnék elmenni, bajai vagyok, szóval itt a baj, hogy maximum olyan 50 km-es körzetben lehetne megoldani sajnos.
2015. ápr. 5. 10:14
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!