Miért gyártanak autószelepes kerékpárgumi belsőt?
Most vettem ehy karbonvázas e-bájkot és nem tudom miért, de szerintem felpumpálhatatlannak tűnő presta szelep van benne.
Hiába lazítom ki a csavarját, akkor nem enged, de ha a kézi pumpánal a kisebb nyílásába helyezem és rázárom a gumi tömítést, akkor hátra nyomja a bumpa dugattyút a kiáramló levegő.
Rllene lehet erővel nyomni, de úgy tűnik, csak oda-vissza fújja a levegőt a pumpából a kerékbe.
Elengedve meg vissza fújja a pumpába.
A másik hasonló pumpával ugyanezt csinálja.
Attól tartol, ha letekerem teljesen a csavart, nehogy beleessen az a kicsi menetes cső a gumiba, már ha egyáltalán kitekerhető.
Csak azt nem értem, miért nem autószelepeseket gyártamak csak, ami minden kerékfújó állomáson könnyedén és probléma mentesen felfújható legalább 4 barra. Egy öblös monti gumiba úgy se kell annál több bele, aszfalton sem.
Terepen meg 1.5 bar alatt (1.2 bar körül) eszi, folyja körne jól a köveket a bütykös gumi.
A többi normális montimon autó szelep van, azzal semmi gont, magától működik ha fújom,
és ereszti a levegőt, amikor a nyomásmérőt kicsit lazábban tartom, hogy még engedjek belőle a terep előtt.
Nem is tudom, presta szelepes guminál hogy mérjek nyomást?
Elég furcsa "állat" az a presta, nem egykönnyen kezrlhető.
"Nem is tudom, presta szelepes guminál hogy mérjek nyomást?"
Prestához való nyomásmérőval. Ugyanúgy működik, mint az autószelepes, méréshez benyomja a tüskét.
Nekem mindhárom bringám Presta, MTB, SS és az országúti is.
Semmi gond vele évtizedek óta.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!