Nem gond hogy ilyen kevés a küllő?
Ez az én pacim:
120 kg vagyok, elöl 20 küllő, hátul 24 és köszöni, jól van.
Persze a két felni meg a küllők sem az 5 forintos kategóriából származnak. Meg van rajta feszítés is rendesen. Ha megpengetem a küllőt, ugyanaz a hangmagasság, mint a gitárom második legvékonyabb húrja. :D
Én attól félek, hogy nem lesz tartós a gép. 80ezerért minőségi össztelós vázat sem lehet kapni. Egyel jobb mint a tecsós, de szerintem 100 kilométer után ez is nyikorogni fog. Wadmalac gépén is 2-vel kevesebb teleszkópot látok.
Én egyel magasabb árkategóriában is lemondtam a tárcsafékről és hátsó telóról (pedig városi össztelóst talán már vennék 150 körül). Nem bántam meg, nem nyekereg nem állítódik el folyton.
A linken látható bringa fűzése egyébként egyértelműen tárcsafékhez van tervezve, pont az agyat csavaró nyomaték felfogására jó szögben vannak sűrítve. Ha jó minőségű küllők, felni és agy van benne, nem lehet itt baj.
De fontos, ha egyetlen küllő is szakad, azonnal csere és új centírozás kell, különben láncreakcióban végigszakadnak. És ha jó a küllő, akkor előfordulhat, hogy az agyról tépi le a küllőperemet vagy a felnin áthúzza a küllőanyát.
a "jó minőségű kerékszettben"...
84.000ft-s kerékpáron semmi nem jó minőségű...
#8:
Valamennyire jogos. Bár az ilyen bringáknál nem feltétlenül a küllőkön spórolnak, inkább a váltó- és fékszett, hajtókar, kerékagyak szoktak alsó kategóriából rákerülni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!